תוכן שיווקי

AllCloud – ברביע הקסם של גרטנר לספקיות שירותים מנוהלים לענן ציבורי

30/05/2018 13:59
רונית רובין, מנהלת אזור EMEA ב-AllCloud. צילום: צילום-פרסום

AllCloud נכללה בדו"ח העולמי של גרטנר (Gartner) לספקיות שירותים מנוהלים לתשתיות ענן ציבוריות, שיצא ב-29 במרץ. מדובר בהחברה הישראלית הראשונה שנכללת במגזר ספקיות ניהול השירותים.

הופעת הבכורה של AllCloud ברביע הקסם (Magic Quadrant) של גרטנר היא תוצאה של תהליך הערכה קפדני, שבוצע על ידי היועצים המומחים של חברת המחקר, שהעריכו מספר רב של ספקיות ברחבי העולם על סמך שלמות החזון ויכולת הביצוע שלהן. לדברי גרטנר, "עד 2023, מספר החברות המספקות שירותי ענן (CSP) שיספקו שירותי ניהול ענן יקטן לפחות מ-1,500 ספקיות ברחבי העולם, לאחר שיגיע לשיא של כ-3,000 ב-2020".

"כחברה הישראלית הראשונה שנכללה בדו"ח, אנחנו חשים כבוד רב על ההכרה מצד גרטנר בניתוח שוק יוקרתי זה", אמרה רונית רובין, מנכ"לית AllCloud. "אנחנו רואים בכך תוצאה של הניסיון המצטבר וההתמדה של צוות המומחים שלנו לאורך 10 השנים האחרונות".

להב סביר, סמנכ"ל הטכנולוגיות של AllCloud. צילום: ניב קנטור

להב סביר, סמנכ"ל הטכנולוגיות של AllCloud. צילום: ניב קנטור

"לקחנו את אפשור הענן לשלב הבא, על ידי כך שסיפקנו ללקוחותינו רמה טובה ביותר של שירות על בסיס קבוע", אמר להב סביר, סמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה. "היכולת שלנו לשרת לקוחות ברחבי העולם, בין אם על פלטפורמות AWS או GCP, ולאפשר את אימוץ שיטות ה-DevOps יוצרת את הגמישות והמהירות הגבוהות ביותר הנדרשות עבור פעולותיהם. זה היה ונותר אמצעי לצמיחה היציבה שלנו בשנים האחרונות, ואפשר לנו להתאים ללקוחות מכל הגדלים – החל בחברות סטארט-אפ, המשך ביזמות וכלה במגזר הציבורי. הוגדרנו כ-AWS Premier Premier Partner וכ-Salesforce Platinum Partner כבר לפני ארבע שנים. עבורנו, מצוינות בשירות לא הייתה מעולם רק סטנדרט – זו אסטרטגיה".

הוא ציין כי "אנחנו מאמינים שהשלמת החזון של החברה נובעת מהבנה מעמיקה של צרכי הלקוח הדינמי, המתורגמת באופן שוטף לסדרת פרקטיקות חזקות בתחומים של אבטחת ענן וניהולו, DevOps ואוטומציה, בקרת עלויות, Big Data, למידת מכונה ושירותים מנוהלים".

"העתיד של ניהול הענן – מרגש"

לדברי סביר, "העתיד של ניהול הענן מרגש. אנחנו הולכים לכיוון סביבת תשתית עצמאית על פני תעשיות שונות ו-ורטיקלים שונים. עתיד כזה מייצג אתגר אבטחה ומיכון מורכב ומשוכלל יותר, תוך שמירה על כל ה-MSP בעקומת למידה שתימצא בעלייה תלולה. אנחנו שואפים לאפשר התנהלות בשירות עצמי ברמה גבוהה עבור לקוחותינו, באמצעות אוטומציית אד-הוק מדויקת, תוך שמירה על בטיחות ואבטחה. זה לא קל, במיוחד כשאתה מנהל יישומים שאינם סטנדרטיים, שפותחו על ידי חברות טכנולוגיה, ספקיות תוכנה (ISV) וספקיות תוכנה כשירות (SaaS)".

רובין סיכמה: "אנחנו מצפים לשפר את מעמדנו בתוך רביע הקסם. במהלך השנה הבאה אנחנו מתכננים לחדד את שיטות אפשור הענן שלנו, להמשיך את התרחבותנו הגלובלית ובסופו של דבר, לתת ללקוחות שלנו להתמקד במה שהם עושים הכי טוב. אני מאמינה שהכרה זו של גרטנר היא השתקפות של מה שהשותפים והלקוחות שלנו כבר יודעים – המחויבות שלנו לתוצאות הסופיות".

אירועים קרובים