תוכן שיווקי

בינת עסקים מייחסת חשיבות עצומה לאספקת שירותים למשרדי הממשלה

16/05/2018 10:54
מימין, יהודה זיסאפל, יו"ר מועצת המנהלים של קבוצת רד-בינת, וחיים בן חמו, מנכ"ל בינת עסקים. צילום: משה יוסף

כנס Bynet@Gov, שנערך באחרונה, עמד בסימן זכייתה של בינת עסקים מקבוצת רד-בינת במכרזים לאספקת שירותי תשתית לקישור רשת האינטרנט ולאספקת שירותי קווי IPVPN עבור רשת התקשורת הממשלתית.

בכנס אוזכרו שתי חברות נוספות מקבוצת רד-בינת שזכו במכרזים ממשלתיים: בינת תקשורת, שזכתה במכרז שירלי ותספק שירותי טלפוניה למשרדי הממשלה, ואינטרנט בינת, שזכתה במכרז לאספקת שירותי אחסון למשרדים אלה.

בהרצאה שנשא בפני באי הכנס, בהם נציגי משרדי הממשלה מתחומי המחשוב והתקשורת, ציין יהודה זיסאפל, יו"ר מועצת המנהלים של קבוצת רד-בינת: "אנחנו, בקבוצה, רואים חשיבות עצומה באספקת שירותים למשרדי הממשלה במקצועיות ובאחריות". לדברי זיסאפל, שדרוג השירותים שמעניקה המדינה לאזרחיה הוא חלק משמעותי בתהליך המעבר של ישראל למדינה דיגיטלית, והתשתיות והפלטפורמות הטכנולוגיות המתקדמות שמספקת קבוצת רד-בינת ממלאות תפקיד חשוב בהנגשה ובשיפור של שירותי משרדי הממשלה לאזרחים. כמו כן, הוא הדגיש את השקעות הקבוצה בנדל"ן ובהיי-טק בירושלים.

חיים בן חמו, מנכ"ל בינת עסקים, הדגיש שהמכרזים שיצאו באחרונה צפויים להביא לחיסכון עצום בהוצאות התקשורת של משרדי הממשלה והציג את רשת בינת עסקים, שאותה מפעילה החברה ברחבי הארץ. מדובר ברשת אופטית מתקדמת ושרידה, בעלת יכולות ייחודיות כגון תמיכה בתעבורת אפליקציות ושירותים שונים בכל קצב ובמנות גדולות, ואבטחה ברמה גבוהה מאוד. בין השאר, מאופיינת הרשת בתקשורת מוצפנת בין הליבה ליחידות הקצה, ממשק ווב מאובטח לניהול משתמשים ברשת פרטית ויכולת הצפנה על אופטיקה.

מערכת ACE

בנוסף ליכולות האבטחה של הרשת, כולל פתרונות VPN לחיבור בין שותפים עסקיים ותקשורת הפתוחה לעולם, הדגיש בן חמו את יכולות הניטור הפנימיות של הרשת ואת אלה שלשימוש הלקוח, בהן מערכת ACE – Assured Customer Experience (אבטחת חווית לקוח). ACE היא מערכת ניטור ובקרה לרשת, לציוד התקשורת, לשרתים ולאפליקציות השירות, המאפשרת את מדידת איכות השירות ובידוד הגורמים הפוגעים בחוויית הלקוח. הפתרון המקיף שמציעה המערכת מאפשר למפעיליה שליטה מלאה בזמן אמת על ציוד הקצה המחובר לרשת, כולל ניהולו ותמונת מצאי שלו ובכך מתאפשר טיפול מהיר ויעיל בכל מקרה של ניתוק או תקלה.

היערכות החברה למענה למכרזים כללה את התאמת הרשת והרחבת פריסתה לשם אספקת שירותי תקשורת מתקדמים, מנוהלים ומבוקרים בזמן אמת עם שירות זמין, מקצועי ואיכותי. בן חמו ציין את שיתוף הפעולה ההדוק בין בינת עסקים לחברות אחרות בקבוצת רד-בינת והדגיש בדבריו כי "הסינרגיה בין החברות בקבוצה, ושילוב המומחיות המקצועית הגבוהה של מהנדסיה, מאפשרים לבינת עסקים לבצע בישראל ובמקומות נוספים בעולם פרויקטים מורכבים, המחייבים רמה גבוהה של אינטגרציה, ולבסס את מעמדה כחברת התקשורת של הקבוצה".

קבוצת רד-בינת היא מובילה עולמית בטכנולוגיות תקשורת קול ונתונים. הקבוצה מורכבת ממשפחה של חברות עצמאיות המפתחות, מייצרות ומשווקות פתרונות עבור מגזרים שונים של תעשיית התקשורת. היא הוקמה על ידי האחים יהודה וזוהר זיסאפל, ומחזיקה בשישה סניפים בארצות הברית וב-18 במקומות נוספים עולם, ומונה 4,500 עובדים. ב-2016 היה היקף המכירות של הקבוצה 1.2 מיליארד דולר.

אירועים קרובים