תוכן שיווקי

World ORT חושפת את המיתוג החדש שלה

המיתוג מייצג אחדות, קשר ושייכות בזמנים מפלגים ומאתגרים

15/05/2018 11:11
הלוגו החדש של World ORT

World ORT, הארגון היהודי הגדול בעולם לחינוך ואימון מקצועי, שפועל ללא מטרות רווח, חשף היום (ג') את המיתוג החדש שלו. השינוי במיתוג נועד בכדי להדגיש את היכולת הייחודית של World ORT לספק פתרונות חינוך לקהילות שונות מסביב לעולם.

הלוגו נטול הרשמיות מייצג ומדגיש את הסטטוס של World ORT כספק שירות עולמי, כאשר כל השלוחות המקומיות שלה עובדות למען מטרה משותפת. הוא גם נועד לייצג את הקשרים שנוצרים בין התלמידים בקהילות השונות בעולם, שמתעלה מעל מחסומים של שפה, דת ולאום.

המוטו החדש של World ORT – השפעה דרך חינוך – משקף את המשימה המרכזית שלה להשתמש בחינוך, המונע על ידי ערכים יהודיים, כדי להנחיל שינוי חיובי ברמת האינדיבידואל, תוך כדי שהתלמידים מפתחים כישורים למאה ה-21, על מנת שהם יוכלו להשפיע על הקהילה והעולם ככלל, לעשיית טוב ולאחריות חברתית. הוא מבטא בצורה ברורה את הרלוונטיות של World ORT ואת ההשפעה שלה מסביב לעולם, ומתקשר ללב המהות של הארגון כיום, כגוף שרותם מורשת וערכים בכדי להשפיע על העתיד.

אבי גנון, מנכ"ל World ORT. צילום: World Ort

אבי גנון, מנכ"ל World ORT. צילום: World Ort

אבי גנון, מנכ"ל World ORT, שמונה לתפקידו בספטמבר האחרון, משווה את האדפטציה של המותג לאדפטביליות של הארגון עצמו. ״אריכות הימים של World ORT היא הוכחה ליכולת שלה לאתר ולהתאים את עצמה לצרכים הגדולים ביותר של התקופות שבהן היא מתפקדת – בין אם זה לימוד עיסוק במלאכת יד במאה ה-19, מתן כישורים מקצועיים לפליטים לאחר מלחמת העולם השנייה או להיות כיום המובילה במקצועות המדע, הטכנולוגיה, ההנדסה והמתמטיקה. המיתוג שלנו מחדש משקף את מטרתנו לספק פתרונות של המאה ה-21 לצרכים של המאה ה-21, בכל רחבי העולם. זה גם ממחיש את החשיבות המתמשכת של World ORT, שעובדת בענווה ובפשטות, ומספקת לקהילות ואוכלוסיות בכל העולם כלים בכדי לממש את הפוטנציאל שלהם ולעזור לעצמם, דרך החינוך".

"המיתוג מחדש – התחלה של השלב הבא בחיי הארגון"

הלוגו עוצב על ידי חברת המיתוג הישראלית פירמה ונחשף בפני משלחות מרחבי העולם בוועידת הנציגים השנתית של World ORT, שמתרחשת בימים אלה בבואנוס איירס.

אביטל גוברין, סמנכ״לית קשרי החוץ של World ORT, שפיקחה על התהליך, מאמינה שהחשיפה מסמלת את ההתחלה של שלב חדש ומלא ביטחון בחיי הארגון. ״נהגנו להחביא את העשייה והייחודיות שלנו בשנים האחרונות, אך המיתוג המרשים והחדש שלנו יעזור לנו להביא את סיפורנו לקהל רחב בהרבה: על אף שאנחנו גאים במורשת שלנו, אנחנו קיימים בשביל ההיום והמחר, ונרגשים לשים את מפתחות העתיד בידיו של הדור הבא", אמרה.

יצוין כי עם פעילות בחמש יבשות וב-37 מדינות, World ORT שמה את הדגש על חינוך למדעים ולטכנולוגיה על ידי אספקת התנאים, המומחיות והקשרים בכדי לעזור לצעירים ולמבוגרים להצליח בחברה ובתעשייה של המאה ה-21. כמו כן, World ORT מנחילה מורשת וערכים יהודיים של אחריות חברתית וכבוד לאחר, ובכך מאירה את הדרך לעצמאות, קיימות והבנה בין לאומית.

אירועים קרובים