תוכן שיווקי

האפליקציות של Brother – זה מעולם לא היה קל יותר

10/12/2017 12:59
Brother

פעולת ההדפסה היא פעולה חיונית לכל משרד או עסק, אפילו לכאלה המתאמצים ככל האפשר לשמור על איכות הסביבה. בעבר, במשך שנים, פעולות הדפסה היו מסורבלות ולא יעילות – המדפסת הייתה צריכה להיות מוגדרת ומחוברת באופן פיזי על מנת לבצע פעולה פשוטה ומהירה.

למזלנו הרב, התפתחות הטכנולוגיה מקלה על חיינו, ומדי יום אנחנו נדרשים לעשות פחות פעולות ורגילים לקבל תוצאות בקלות ובמהירות. בתחומי הסריקה, ההדפסה וההעתקה – האפליקציות של Brother עושות בדיוק את זה.

Brother העולמית היא מהחברות המובילות בעולם בתחום המיכון המשרדי, והיא קיימת יותר מ-100 שנים. החברה היפנית מפתחת ומייצרת מגוון של פתרונות הדפסה לשימוש ביתי, משרדי וארגוני, הכוללים: מדפסות צבע ושחור לבן בטכנולוגיות לייזר, מדפסות משולבות צבע בטכנולוגיית LED, מכשירים משולבים בטכנולוגיית לייזר, מכשירים משולבים צבע בטכנולוגיית הזרקת דיו, מכשירים להדפסת מדבקות, סורקים ועוד.

הדפסה וסריקה היישר מ… ואל הטלפון הניייד

כיאה לחברה מובילה ופורצת דרך, ב-Brother הבינו כי יש להמשיך לפתח ולספק פתרונות חדשניים למשתמשי הקצה ולהפוך את חוויית המשתמש לטובה ביותר שאפשר להשיג.

האפליקציות מספקות פתרונות מגוונים לסריקה, העתקה והדפסה, ומייתרות את השימוש במחשב כמתווך – גן עדן לאלה מאתנו שרגילים לעבוד מהטלפון הנייד. כולנו מכירים את המצבים האלה: אנחנו מקבלים מייל עם מסמך להדפסה, ובכדי להדפיס עלינו לפתוח במיוחד את המחשב, לחכות שמערכת ההפעלה תתעורר, להכניס את הסיסמה… לא עוד!

אפליקציית iPrint&Scan מאפשרת הדפסה וסריקה של מסמכים, תמונות וקבצים היישר מ… ואל הטלפון הנייד, ללא כל חיבור פיזי למדפסת או שליחת הקובץ במייל ופתיחתו במחשב. האפליקציה מתחברת למדפסת בעזרת ממשק אלחוטי, וכל עוד אתם מחוברים לרשת אליה מחוברת המדפסת או נמצאים סמוך אליה, תוכלו להדפיס ולסרוק כאוות נפשכם.

למשתמשים בארגונים יש צרכים שונים, וההדפסה לא תמיד תסתכם במסמך וורד (Word) או בגיליון אקסל (Excel). כך, ארגונים רבים משתמשים בציוד להדפסת מדבקות אותו מייצרת Brother. זהו כלי חשוב עבור אנשי לוגיסטיקה, מחסנאים, אנשי רכש ואנשי שינוע, שחייבים לשמור על סדר מופתי, כאשר כל טעות בתיוג או בתיוק עלולה לעלות לארגון כסף רב. אפליקציית iPrint&Label של Brother מאפשרת למשתמש לבחור, לעצב ולהדפיס מדבקות ותוויות בעזרת התחברות למכשיר הייעודי דרך המכשיר הנייד. היתרונות הם השיפור בנוחות, מהירות תפעול המכשיר והיכולת להעביר קבצים דרך הענן והמייל בצורה מהירה יותר.

אפליקציות הענן של Brother נותנות את כל הכלים בידי המשתמש ומאפשרות מגוון פעולות מהענן למכשיר. Web Connect מאפשרת למכשירי Brother להתחבר לאינטרנט ולגשת לשירותי הענן הפופולריים ביותר (Google Drive ,Dropbox ,OneDrive ועוד). כעת ניתן לסרוק לענן או להדפיס ממנו היישר ממכשיר ה-Brother במשרד או בבית.

בעזרת אפליקציית Scan to Office* ניתן לסרוק מסמך מודפס ולהפוך אותו מיד לקובץ וורד, אקסל ואפילו פאואר פוינט (Power Point). האפליקציה משתמשת בטכנולוגיית OCR (ר"ת Optical Character Recognition) מתוחכמת, הממירה את הטקסט הכתוב לטקסט אותו ניתן לערוך. רק חישבו על הזמן שתחסכו בהעתקת מסמכים ורשימות. קשה לוותר.

סדרת אפליקציות ה-Outline מאפשרות לבצע פעולות שונות על מסמך מודפס בו יש טקסט מודגש או מסומן. בעזרת האפליקציות השונות ניתן לסרוק ולהשמיט את הקטע או ליצור עותק חדש עם הטקסט המודגש.

אפליקציית Note Scan מאפשרת למשתמש לסרוק וליצור קובץ דיגיטלי מרשימות הכתובות בכתב יד, דיגיטציה לפתקים שאנחנו כותבים בזמן שיחות טלפון או פגישות חשובות.

למידע נוסף ולהורדה של אפליקציות נוספות גשו לאתר האינטרנט של החברה.

*חלק מהפעולות נתמכות בשלב הזה בשפה האנגלית בלבד.

אירועים קרובים