ראשי » תוכן שיווקי » הגולשים מעדיפים מידע ויזואלי

תוכן שיווקי


החוג לניהול מידע וידע, אוניברסיטת חיפה

הגולשים מעדיפים מידע ויזואלי

פורסם ב-6 במאי 2015

כמות חיפושי הטקסט ברשת גדלה מדי שנה אבל קצב החיפושים הולך ופוחת. מסתבר שגולשים אוהבים מידע ויזואלי. הנה, לדוגמה, מספר הסרטונים בהם אנשים צופים הוא כפול ממספר החיפושים שמבצעים מדי יום. אנחנו מקדישים פי שניים זמן לדפי רשת שיש בהם סרטונים מאשר לדפי טקסט.

יותר מכך, הסבירות שנקנה מוצר עולה ב-85% כאשר תיאור המוצר מלווה בסרטון.  אם לוקחים בחשבון שבטלפון החכם אנחנו מבלים כ50% יותר זמן באפליקציות חברתיות כגון פייסבוק (Facebook) ויוטיוב (YouTube) בהשוואה לאפליקציות לשימוש יחידני, הרי שמצטיירת תמונה של משתמשים שמעדיפים תוכן ויזואלי, אינטראקציה חברתית ומידע שמגיע בעזרת אלגוריתמי המלצה לפיד שלהם.

מה אומרים דפוסי החיפוש וצריכת המידע של הקהל הרחב לעולם המידענות והטיפול המקצועי במידע? אם בעבר מידענות הייתה בעיקר מתן שירותי חיפוש, הרי שכיום, מנועי החיפוש מצויים בכל אתר ואפליקציה ולכן, כל אחד הוא מידען בכל הנוגע לחיפוש. מידענות כיום נדרשת לפחות לשלוש מיומנויות שנוספו עם התפתחות הטכנולוגיה:

•    יכולת לקבץ מידע ממקורות סמכותיים, לתמצת אותו ולהגיש את עיקרי התובנות – לא עוד חומר גלם כי אם תובנות.
•    יכולת לטפל בנתונים המצויים בשפע (Big Data) במרחב הקיברנטי ומשוועים לאיסוף ועיבוד סטטיסטי.  גם כאן, שם המשחק הוא תובנות – איתור מגמות, איתור חריגים ועוד.
•    יכולת להציג את התובנות בצורה אסתטית ואפקטיבית כדי לענות להעדפות הוויזואליות תוך חסכון בזמן כדי להגיע לתובנות.

לפרטים נוספים לחצו כאן

 

 

הגולשים מעדיפים מידע ויזואלי Reviewed by on . כמות חיפושי הטקסט ברשת גדלה מדי שנה אבל קצב החיפושים הולך ופוחת. מסתבר שגולשים אוהבים מידע ויזואלי. הנה, לדוגמה, מספר הסרטונים בהם אנשים צופים הוא כפול ממספר הח כמות חיפושי הטקסט ברשת גדלה מדי שנה אבל קצב החיפושים הולך ופוחת. מסתבר שגולשים אוהבים מידע ויזואלי. הנה, לדוגמה, מספר הסרטונים בהם אנשים צופים הוא כפול ממספר הח Rating: 0

אודות מערכת אנשים ומחשבים

מערכת אנשים ומחשבים
קבוצת אנשים ומחשבים היא גוף המדיה הגדול ביותר בישראל לתחומי המיחשוב והטכנולוגיה. הקבוצה הוקמה בתל אביב ומלווה את תעשיית ההיי-טק המקומית מאז 1981. כלי התקשורת שלנו כוללים את InformationWorld – מגזין תעשיית ה-IT הישראלית, פורטל החדשות אנשים ומחשבים, pc.co.il – המספק עדכונים מסביב לשעון על הביצה הטכנולוגית, וכמובן DailyMaily – הניוזלטר היומי שנקרא על ידי כל אנשי המפתח בתעשייה, וקובע את סדר היום בשוק ה-ICT הישראלי. בין אם מדובר ברכישת ענק, בטכנולוגיה חדשה ומסקרנת או בחילופי מנהלים באחת החברות הגדולות – קראתם את זה אצלנו קודם.

הגיבו