תוכן שיווקי

בעקבות אירוע מחשוב תעשייתי | ראיון עם ז'אן רולנד בריסארד, Infor

14/12/2014 17:00
מימין: ז'אן רולנד בריסארד, מנהל PreSale לדרום אירופה ב-Infor, ויעקב רבינוביץ', מנכ"ל קבוצת Intentia

"בענפי התעשייה, משתמשים העובדים בפתרונות רבים על מנת להשלים את עבודתם", אומר ז'אן רולנד בריסארד, מנהל PreSale לדרום אירופה ב-Infor, מובילה גלובלית בתחום המחשוב הארגוני בתעשייה. "בין היתר, הם עובדים עם פתרונות ERP, ניהול פיננסי, PLM ,MES ,WMS ועוד. לעתים קרובות הם נאלצים לעשות זאת על גבי מערכות שונות, דרך כניסות שונות וממשקי משתמש שונים".

בריסארד אמר את הדברים בראיון שהתבצע בעקבות ביקורו בישראל לרגל כנס "מחשוב תעשייתי בעידן החדש". במהלך הכנס ציין בריסארד כי Infor משקיעה מאות מיליוני דולרים מדי שנה במחקר ופיתוח, במטרה לשנות את הדרך שבה עובדים ומשתמשים במידע בארגון.

Infor הינה החברה השלישית בגודלה בעולם בתחום ה-ERP, עם כ- 73 אלף לקוחות סביב העולם, מ-200 מדינות. פתרונותיה של Infor פותחו עם פונקציונאליות מלאה ל-ורטיקלים ולמיקרו-ורטיקלים ספציפיים בתעשייה, ביניהם מזון ומשקאות, אופנה, הפצה, תעופה, רכב ועוד. פתרון ה-ERP המוביל שלה,  M3, המיוצג בישראל על ידי קבוצת Intentia, זוכה בארץ להצלחה במספר רב של חברות מובילות, בהן דלתא, דקסל, כרמל מיכלים, אקרשטיין ועוד.

מהו החזון של Infor לגבי הדרך שבה אנשים עובדים כיום בתעשייה?
"Infor פועלת על מנת לשנות את הדרך שבה אנשים עובדים כיום בארגוני התעשייה. החזון של Infor הינו לספק חבילות תוכנה מקיפות מקצה לקצה, הבנויות עבור הענן. Infor פיתחה CloudSuites לתעשייה – לענפי המזון והמשקאות, האופנה, הבריאות, המלונאות, הייצור התעשייתי, ההגנה, התעופה והרכב, על מנת לספק ערך ייחודי המשלב ERP ו-Best of Breed, תחקור מידע עסקי, מאיצי יישום ורשת חברתית עסקית, עם טכנולוגיה גמישה ועיצוב יפהפה".

כיצד השותפים המקומיים של Infor מקדמים את החזון שלה?
"דוגמה יפה לכך ניתן לראות בפרויקט שהתבצע על ידי שותפתנו, קבוצת Intentia, בקבוצת דלתא גליל, יצרנית ומשווקת הטקסטיל המובילה בישראל. דלתא הטמיעה את M3 והרחיבה את פריסתו בכלל החברות והאתרים שלה בארץ ובעולם, כך שכיום היא מתנהלת גלובלית תחת מערך ERP אחיד, דרך אתר אחד ובסיס נתונים אחד, ליותר מ-1,000 מנהלים ומשתמשי קצה.

M3 הוטמע על ידי קבוצת Intentia, שהינה בעלת מומחיות מוכחת בפרויקטי ERP בינלאומיים, גם בקרב חברות ישראליות וגם בקרב חברות לא ישראליות. ל-Intentia מתודולוגיית הטמעה ייחודית, המוצעת על ידי החברה הבת שלה – Intentia פתרונות מתקדמים. פרויקט ההטמעה המוצלח – פרויקט רב-אתרי, רב-לאומי ורב-חברתי – היה מבוסס על התאמה חזקה עם הדינמיקה העסקית של דלתא גליל והפונקציונליות העמוקה לתעשיית האופנה שקיימת ב- M3. העיצוב הגמיש, הצבעוניות, ויכולות הניהול התפעולי, הפיננסי והעסקי ברמה הגלובלית שמספקת M3 יסייעו לדלתא גליל לשפר את יכולות הניהול ושרשרת האספקה של המוצרים עבור מגוון רחב של מותגים מובילים ולקוחות. M3 תומך בלמעלה מ- 1,000 משתמשים של דלתא סביב העולם ומסייע לאחד את הפעילות הלוגיסטית והפיננסית במערך הייצור, השיווק וההפצה של החברה.

השותפים הישראליים של Infor מספקים מומחיות עמוקה ומסייעים ללקוחותינו לשדרג וליהנות מההצעות הטכנולוגיות החדשות שלנו".

מהם הכלים העיקריים ש-Infor מציעה על מנת לשפר את השקיפות הארגונית ואת השימוש במידע וידע בארגון?
"הרשת החברתית העסקית Infor Ming.le מסייעת לשפר שקיפות ארגונית ולנהל את כל התהליכים הלא-מובנים, דוגמת שיחות, מיילים וצ'אטים, המיוחסים לתהליכי ERP מובנים. יכולות אנליטיות בחלוקה ענפית על פי תעשייה  ו-ION Business Vault מספקים מקור אחד למידע חיוני לצורך קבלת החלטות מושכלת".

פייסבוק הודיעה כי בכוונתה להשיק רשת חברתית ארגונית (Facebook at Work). האם רשת חברתית כזאת יכולה להועיל לארגון? כיצד Infor Ming.le שונה ממנה?
"אם מתייחסים לחדשות האחרונות בכלי התקשורת, Facebook at Work נראית כמו מתחרה ישירה ללינקדאין (LinkedIn), ומתמקדת בתקשורת עסקית, שיתוף קבצים ונטוורקינג מקצועי. לעומת זאת, Infor Ming.le הינה פלטפורמה ממורכזת לשיתוף פעולה חברתי, אנליטיקה וניהול תהליכים עסקיים. ההבדל הגדול הוא בכך ש-Ming.le מקושרת ישירות לאפליקציות דוגמת ERP ,PLM ,SRM ו-CRM, עם יכולות ליבה אנליטיות. Ming.le משנה את הדרך שבה אנשים יוצרים, צורכים, משתפים ועוקבים אחר מידע עסקי".

מהו העתיד של ה- ERP התעשייתי ואילו שינויים יש עוד לעבור על מנת להגיע אליו?
"Infor מעצבת ומספקת כיום את העתיד של ה- ERP התעשייתי דרך חבילות ענן לתעשייה, שקלות לרכישה ויישום. חבילות ענן מתמחות על פי מיקרו-ורטיקלים יאיצו את קצב החדשנות ואת קצב האימוץ של טכנולוגיות – דבר שיסייע לארגונים לאמץ גישות ייצור מתקדמות דוגמת רכיבי Industry 4.0 Social, כמו Infor Ming.le, ויחברו ביעילות בין אנשים, מכונות, מידע ואפליקציות".

אירועים קרובים