תוכן פרסומי
ראשי » תוכן שיווקי » לקראת אירוע | מובילטי – מאמין בקסמים? כדאי שתתחיל לזוז

תוכן שיווקי


Zuznow

לקראת אירוע | מובילטי – מאמין בקסמים? כדאי שתתחיל לזוז

פורסם ב-2 בנובמבר 2014
פייסבוק טוויטר גוגל+ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

העולם עובר לנייד. קשה לחמוק מכך. אם אתה לא שם, אתה לא קיים.  התאמת תכני web למובייל הפכו למהלך מחייב המציאות עקב מספר המשתמשים העצום במכשירי המובייל, שממשיך ועולה עם הזמן, וכן מחייב את בעלי האתרים מתוקף תקנות הנגישות. תהליכי ההתאמה המוכרים של תכני web למובייל, כרוכים בתשומות גבוהות של זמן וכסף. תשומות אלה מרתיעות את ראשי הארגונים, שמוותרים על הנגשת התכנים למכשירי מובייל, מנסים להקים אתר חדש In house", או פשוט דוחים את התהליך. לו רק היה ניתן לבצע התאמה של כלל תכני הארגון כבמטה קסם, הדבר היה מקל רבות על הארגון.

לפעמים קשה להכיר בקיומו של קסם. תשאלו חלק מהחברות והארגונים במשק, שעוד לא הטמיעו את הפתרון של Zuznow. מדובר בפתרון חדשני ומהיר במיוחד להתאמת תכני web למובייל, שאינו מסתמך על הפלטפורמה בה פותח האתר ולא זקוק לחיבורי API. ל- Zuznow פלטפורמה משלו, המשלבת מנוע אוטומטי,  שמסוגל לבצע התאמה מהירה ופשוטה של כלל מערכות ה-web הארגוניות לגלישה במובייל, וכן מנוע ידני, שמאפשר לבצע שינויים והתאמות לכל ארגון בנפרד, על מנת לשמור על הצביון הארגוני ועל ייחודו.Zuznow  מהווה אלטרנטיבה בועטת, המקצרת עד כ-90% מהתהליכים הכרוכים בהטמעה עד לרגע ה-Time to market, וזאת בהשוואה לאופציות הוותיקות.

Zuznow נוסדה בסלון ביתם של הזוג חן ורחלי לבקוביץ, בשנת 2011. צורך אישי ליהנות מגלישה תקינה וזורמת במובייל,  הפך למחקר קטן שביצעו השניים כיצד ניתן לשפר את המצב. לאחר שהבינו שלא קיים בשוק פתרון נאות לבעיה, החלו לפתח קוד. היום, הפתרון שלהם כבר מוטמע בארגוני ענק כגון בנק דיסקונט, פלאפון, כלל ביטוח ועוד. במאי האחרון חתמו Zuznow על הסכם הפצה בלעדי עם חברת ה-IT המובילה טלדור, שזיהתה את הפוטנציאל הרב. במסגרת ההסכם, טלדור אמונה על שיווק Zuznow, וכן על ההפצה ומתן השירות. ההסכם עם טלדור תרם לשני הצדדים, כאשר אפשר למייסדי Zuznow להמשיך ולהתמקד במוצר, ולטלדור להציע ללקוחותיה את הפתרון המתקדם והיעיל ביותר בשוק כיום, בתחום התאמת אתרים למכשירי מובייל. הלקוחות מקבלים מוצר איכותי ויחיד מסוגו, שמפחית עבורם משמעותית את תשומות הזמן והכסף, בשילוב מטריה רחבה של שירות אמין ואחריות מבית טלדור.  האופציה להתאמה אישית לצרכי הארגון, המתאפשרת בזכות Zuznow, מתיישבת היטב עם תפיסת טלדור, המקפידה להעניק שירות אישי ומותאם לקוח, כערך מרכזי.

גם אם אינך מאמין בקסמים, תתחיל להאמין בפשטות. כאשר העולם כולו מעתיק עצמו למובייל, הנייח, כשמו כן הוא,  דורך במקום ונותר מאחור.  אורלי פרנק, מנהלת פיתוח Zunow, תשתתף בכנס "'Mobility של קבוצת 'אנשים ומחשבים' ביום ג' הקרוב, ותדבר על המעבר הגלובלי למובייל בכלל, ועל הפשטות שבהתאמת תכנים ארגוניים  אליו, בפרט.

לקראת אירוע | מובילטי – מאמין בקסמים? כדאי שתתחיל לזוז Reviewed by on . העולם עובר לנייד. קשה לחמוק מכך. אם אתה לא שם, אתה לא קיים.  התאמת תכני web למובייל הפכו למהלך מחייב המציאות עקב מספר המשתמשים העצום במכשירי המובייל, שממשיך ועו העולם עובר לנייד. קשה לחמוק מכך. אם אתה לא שם, אתה לא קיים.  התאמת תכני web למובייל הפכו למהלך מחייב המציאות עקב מספר המשתמשים העצום במכשירי המובייל, שממשיך ועו Rating: 0

הגיבו


!!!!