תוכן שיווקי

Tif-all הובילה מעבר טכנולוגי של חברת Taboola

02/11/2014 12:33
קובי אבקסיס, מייסד ומנכ"ל Tif-all

רוב חברות ההיי-טק והסטארט אפ בישראל הזקוקות למעבר טכנולוגי או תפעולי פונות לחברת Tif-all. כך מסר קובי אבקסיס, מייסד ומנכ"ל Tif-all, המובילה במעברים טכנולוגיים ותפעוליים. Tif-all ניהלה וביצעה לאחרונה את מעבר חברת האינטרנט הישראלית Taboola, המונה כ-75 עובדים בישראל, מרחוב יגאל אלון לרחוב תוצרת הארץ בתל אביב.

פרויקט המעבר בוצע בחודשים יולי-אוגוסט כפרויקט Turn Key והקיף היבטים טכנולוגיים ולוגיסטיים ובכלל זה מעבר חדר השרתים, ומעבר של עמדות העבודה, הציוד האישי והציוד הכללי של העובדים.
במהלך הפרויקט ביצעה Tif-all מיפוי מלא וקפדני של חדר השרתים; סימון של כל הפריטים המיועדים למעבר; פירוק ציוד תחנות העבודה והשרתים על ידי טכנאי מחשבים; גישור השרתים; שינוע והרכבה והפעלה של כל הפריטים באתר החדש.

הפרויקט התבצע בלוח זמנים צפוף ביותר והמעבר עצמו בוצע במהלך לילה אחד, תוך מזעור השבתת העובדים והקפדה על רציפותה העסקית של Taboola.

קיבלה הצבעת אמון נוספת - Tif-all

קיבלה הצבעת אמון נוספת – Tif-all

המעבר של Taboola הוא אחד ממעברים רבים של חברות העוסקות בתחומי ההיי טק אותם ביצעה Tif-all. בין חברות ההיי טק שביצעו מעבר טכנולוגי, תפעולי או פנים-ארגוני באמצעות Tif-all: אורקל, מירס, Payoneer, Primary Data, PMC Sierra וחברות רבות אחרות.

"המעבר שלנו לאתר החדש בתל אביב היווה אבן דרך משמעותית עבור Taboola, בהיבטים העסקיים, הטכנולוגיים והתפעוליים", אמר אריאל פיסצקי, סמנכ"ל מערכות המידע ב-Taboola. "לשם כך היה עלינו לחבור עם חברה שמתמחה באופן בלעדי במעברים טכנולוגיים ותפעוליים, ולכן הבחירה ב-Tif-all היתה מתבקשת. למרות מורכבותו של הפרויקט, Tif-all ביצעה את כל המשימות הנדרשות במהירות, ביעילות ובהצלחה מרובה".

לדברי מייסד ומנכ"ל Tif-all קובי אבקסיס, "בחירתה של Taboola ב-Tif-all כחברה שתבצע עבורה את המעבר הטכנולוגי והתפעולי מהווה הצבעת אמון נוספת בנו כמומחים מס' 1 בישראל בתחום המעברים הטכנולוגיים והתפעוליים. הצלחתנו בפרויקט זה, כמו גם רצף ההצלחות שלנו בפרויקטים מורכבים אחרים מחזקת את מעמדנו כחברה המובילה בישראל בתחום".

המעבר שניהלה Tif-all עבור חברת Taboola מתוסף למעברים טכנולוגיים ותפעוליים נוספים עליהם דיווחה Tif-all לאחרונה וביניהם מעבר מתקן ההתאוששות מאסון של כלל ביטוח מתל אביב להרצליה בפרויקט שהיקפו יותר מ-2 מיליון שקלים ומעבר חדר השרתים, תשתית התקשורת והציוד הטכנולוגי והאישי של העובדים בחברת Payoneer מקריית אריה לקריית מטלון בפתח תקווה.

אירועים קרובים