תוכן שיווקי

לקראת כנס ERP | ראיון עם ליאור אייזנברג, סמנכ"ל למערכות מידע ב"אלכם מדיקל"

30/09/2014 11:35
ליאור אייזנברג, סמנכ"ל למערכות מידע ,אלכם מדיקל

1. ספר על הארגון בו אתה עובד:

אלכם מדיקל (Elcam Madical) מתמחה בייצור ציוד רפואי להולכה, בקרה וניטור של נוזלים וגזים מהגוף ואל הגוף.

אלכם מדיקל הינה ארגון גלובלי. מרכז הפעילות שלה בקיבוץ ברעם בצפון הארץ והיא כוללת מספר אתרי ייצור ומכירות – אתר ייצור בדלתון, שני אתרי ייצור בצפון איטליה, אתר ייצור בקולורדו ומשרד מכירות מרכזי לצפון אמריקה בניו ג'רזי.

בין לקוחות החברה ניתן למנות חברות תרופות וחברות לייצור ציוד רפואי בתחומי הליבה הקליניים – B Broun, Baxter, Megatronic ועוד.

2. איזה פתרון הוטמע בארגון ומדוע בחרתם דווקא בו?

באלכם מדיקל הוטמע פתרון M3. הוא נבחר בשל התאמה מיטבית לדרישות ולגודל הארגון וליכולות הגידול הטבעיות שלו. בהיותו פתרון המבוסס על Best Practices, הוא מתאים במיוחד לחברה רב אתרית ורב לאומית בפריסה עולמית, אשר נדרשת לעמידה בסטנדרטים בינלאומיים. ממשק המשתמש הידידותי של הפתרון, בשילוב עם רב-לשוניות והיכולת לתמוך במטבע בכל מדינה, אפשר לנו להטמיע אותו באתרים מרוחקים ביעילות ובמהירות.
3. איזה אתגרים ישנם בענף הציוד הרפואי, וכיצד פתרון ה- ERP שהוטמע מילא אותם?

האתגר החשוב ביותר התחום הציוד הרפואי הוא – LoT Traceability. משמעות הדבר היא שעלינו להקפיד על בקרה צמודה אחר כל שלב ושלב בייצור כולל שלבי השילוח, ולעמוד באופן מדויק על נקודות כשל, וזאת משום שאנו עוסקים במוצרים התומכים בחייהם של בני אדם. בפתרון M3 מובנית בקרה דקדקנית זאת ותמיכה בתהליכים רגולטורים קפדניים.

 4. מה הערך המוסף שהפתרון נתן לארגון?

אלכם מדיקל נמצאת בתהליך התרחבות – במרוצת השנים האחרונות רכשה חברה איטלקית והקימה אתר ייצור ומחסנים. M3, בהיותו פתרון גמיש, המותאם לחברות רב-לאומיות, תמך בתהליכים הללו ועלה לאוויר במהירות וביעילות בכל אחד מהאתרים החדשים.

5. מה הטיפים שלך להטמעה מוצלחת של פתרון ERP?

על מנת להצליח בתהליך הטמעה, יש לדעת לבחור את האנשים הנכונים בארגון שהגישה שלהם לא רק טכנולוגית, אלא גם ניהולית. הצוות חייב להיות מיומן ולהכיר את הצרכים של הארגון ברמה העסקית ולא רק הטכנית.

בנוסף לכך, החברה המיישמת את הפתרון חייבת להגיע עם משנה סדורה ומתודולוגיה ברורה ליישום מהיר של הפתרון – קבוצת Intentia אשר הטמיעה את M3 באלכם מדיקל הוכיחה זאת בשטח, עם ליווי מקצועי, תמיכה, והיענות מלאה לדרישות הארגון, גם בשעות לא שגרתיות.

 

אירועים קרובים