רמי נחום, טריפל סי: "ארגונים אינם ערוכים ליום שאחרי האסון"

"גם אם ארגונים מגבים את המידע שלהם באירוח או בענן, הספקיות לא יוכלו לארח את כלל העובדים שירצו לעבוד שם לאחר האסון, בגלל מחסור במקום פיזי ובתחנות עבודה", אמר נחום, מנכ"ל החברה ● הוא אמר את הדברים במסגרת סיור שערך פורום תשתיות החדש של אנשים ומחשבים בדטה סנטר של החברה

"ארגונים אינם ערוכים להתאוששות מאסון. גם אם הם מגבים את המידע שלהם באירוח או בענן, הספקיות לא יוכלו לארח את כלל העובדים שירצו לעבוד שם לאחר האסון, בגלל מחסור במקום פיזי ובתחנות עבודה", כך אמר רמי נחום, מנכ"ל טריפל סי.

נחום אמר את הדברים במסגרת סיור שערך בשבוע שעבר פורום תשתיות, פורום חדש שהוקם על ידי אנשים ומחשבים, בדטה סנטר של טריפל סי בפתח תקווה.

הוא ציין, כי "טריפל סי היא חברת תשתיות כבר 20 שנים ודומה בפעילותה לא.מ.ת. מיחשוב ולתים מקבוצת מלם-תים". לדבריו, "לתשתית מיחשוב הענן הציבורי שהקמנו יש אלפי לקוחות, כאשר היעד הוא עשרות אלפים. יש לנו 20 אלף לקוחות פרטיים ו-2,000 לקוחות עסקיים, רובם קטנים. רמת השירות היא דבר קריטי, כי הלקוחות אינם סלחניים. היבט חשוב נוסף הוא היתירות".

הדטה סנטר של החברה הוא תלת מפלסי, ציין נחום, כשהמפלס הראשון מהשלושה הוא תת-קרקעי. "המתקן מספק שירותי איחסון ושירותי מיחשוב ענן במעטפת של שירותים", אמר. "המפלס התת-קרקעי הוא ברמת Tier 4, עם רמת יתירות של 99.995%, וגיבוי בתצורת 2(N+1). רמה זו מספקת השבתה של 24 דקות בשנה ועלות הקילו-וואט שלה עומדת על 22 אלף דולרים. בשאר המתקן יש יתירות של N+1, שמספקת זמינות של 99.749%, השבתה של 22 שעות בשנה ועלות קילו-וואט של 11 אלף דולרים".

"מתקן התשתיות של טריפל סי הוא היחידי בארץ מבין ספקי מיחשוב הענן הציבורי שיש לו שני חיבורים לחברת החשמל", ציין נחום. הוא הוסיף, כי "כל הזנה מגובה בגנרטור ובמערכת אל-פסק".

עוד הוא אמר, כי "מערך התשתיות שלנו מספק 800 טון קירור, נתון ששווה לקירור של בניין טריפל סי, בגובה 55 קומות. מערך הקירור כפול אף הוא, לאספקת יתירות. הוא נעשה בשיטת In Row, וככזה, הוא ירוק יותר ויעיל ב-30% משיטות הקירור המסורתיות".

הוא הוסיף, כי "ברמת התקשורת, יש לנו רישיון ספק אינטרנט ראשי. בנוסף, יש במתקן מערכות בקרה ושו"ב, אבטחת מידע בשני מעגלי אבטחה. המתקן שלנו הוא הגדול במדינה בהיבט האנרגיה, עם הספק מרבי של 5 מגה-וואט, שתי הזנות מתח גבוה, שתי תחנות טרנספורמציה, לוחות חשמל כפולים להזנות כפולות, מערכות אל פסק וגנרטורים".

לדברי נחום, ביכולתם לעבוד 30 שעות לאחר אסון, ללא תדלוק. "הגנרטורים מצויים תחת האדמה והמצננים – על הגג", ציין. "הם מספקים שירותי מיחשוב ענן, אירוח ושיתופיות, שירותי DR, תמיכה סביב השעון, תחזוקת חומרה באתר, תמיכת תוכנה באתר ושירותי IT מנוהלים".

בהתייחסו למתחרים אמר נחום, כי "אמזון (Amazon) הורגת אותנו, כי היא מציעה שירותי ענן בלי הבטחה לרמת שירות, בזמן שאנחנו מתחייבים ל-100% זמינות. מיקרוסופט (Microsoft) היא מתחרה חזקה. לגבי השוק המקומי – יש הרבה ספקי שירות בארץ שעושים לכאורה הכול כמעט כמונו, אלא שהם עושים זאת לא באופן ממוכן, בלי יתירות מובטחת ולא תחת אותה פלטפורמה: מערכת Parallels, שיודעת לספק הקצאה אוטומטית לכל שירות, עם ניהול כולל". בתחום האירוח, אמר נחום, טריפל סי מתחרה במד-1 ובבזק; באירוח שרתים, התחרות היא מול נטוויז'ן ובזק בינלאומי; בתחום המערכות הקנייניות – מול יבמ (IBM) ו-HP; באינטרנט המתחרות הן שלוש ספקיות האינטרנט הגדולות; וב-DR – מול !We, שלדברי נחום, "היא טובה מאיתנו בתחום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים