תוכן שיווקי

טריבייס מקבוצת טלדור מצטרפת לתכנית השותפים של חברת Cloudera

29/08/2012 17:23

טריבייס מקבוצת טלדור הודיעה היום כי היא מצטרפת לתכנית השותפים של Cloudera – ספקית פתרונות Hadoop המובילה בעולם לארגוני אנטרפרייז, המתבססת על תוכנת ניהול ידע ומתן שירותים באמצעות תכנית השותפים שלה. התכנית, שנועדה להפיץ ולקדם את השימוש החדשני של Apache Hadoop עבור מגוון של יישומים עסקים, מורכבת מהשותפים העסקיים, נותני השירות והמפיצים, בעלי טווח הפתרונות הטכנולוגיים המקיף בתעשייה, המציעים פתרונות ושירותים מבוססי Hadoop.

פיני מנדל, מנכ"ל טריבייס מקבוצת טלדור: "כבוטיק תוכנה בתחומי ה-Big-Data והענן, אנו שואפים תמיד למקסם את יכולותינו ולשמור על יתרונותינו היחסיים כדי להעניק ערך מוסף ללקוחותינו. בהצטרפותנו לתכנית השותפים של Cloudera, אנו מצטרפים לקהילה הגדולה ביותר של ספקים ונותני שירות המקדמים את החדשנות ואימוץ פתרונות המקדמים את פלטפורמת Apache Hadoop. שותפי התכנית נהנים מגישה חסרת תקדים לכלים ושיטות Cloudera עבור הדרכות Hadoop, בסיסי ידע ומשאבי שיווק".

"אנו מקדמים בברכה את הצטרפותה של טריבייס לרשת Cloudera Connect של ספקי שירותים ופתרונות ל-Apache Hadoop וצופים שותפות פוריה עימה", אומר טים סטיבנס, סמנכ"ל פיתוח עסקי בקלאודרה. "בהצטרפותה של טריבייס לשותפות תקבל החברה גישה לכלים ולמשאבים הנדרשים לתמיכה, ניהול ויצירת חדשנות בעזרת פתרונות המבוססים על Apache Hadoop".

אירועים קרובים