רמדור הטמיעה במבט לנגב מערכת לניהול פרויקט עיר הבה"דים במאות אלפי שקלים

המערכת שהוטמעה, View@ של רמדור, מיועדת לניהול כלל הפרויקטים ההנדסיים של אחד ממפעלי הבינוי הגדולים בישראל בשנים הקרובות, בהיקף של מיליארדי שקלים ● היא תשרת עשרות גורמים המעורבים בפרויקט – פנימיים וחיצוניים ● המודול העיקרי של המערכת כבר מצוי בעבודה

רמדור מקבוצת טופ גרופ הטמיעה מערכת לניהול פרויקטים בקבוצת מבט לנגב, שזכתה במכרז להקמת עיר הבה"דים בדרום הארץ. פרויקט ההטמעה ארך חודשים אחדים ויסתיים בקרוב. היקפו לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

המערכת שהוטמעה, View@ של רמדור, מיועדת לניהול כלל הפרויקטים ההנדסיים של אחד ממפעלי הבינוי הגדולים בישראל בשנים הקרובות, והפרויקטים שעתידים להיות מנוהלים באמצעותה הם בהיקף של מיליארדי שקלים. המודול העיקרי של המערכת כבר מצוי בעבודה.

בין המשתמשים במערכת נמצאים עשרות בני אדם מכלל הגורמים המעורבים בפרויקט: הן המשתמשים הפנימיים, במבט לנגב, והן כל המשתמשים החיצוניים, בין היתר יועצים, נותני שירותים וקבלנים.

View@ הינה מערכת לניהול פרויקטים הפועלת בסביבת האינטרנט במודל תוכנה כשירות (SaaS). היא פותחה על מנת להעניק לגורמים המעורבים בניהול הפרויקט כלים לניהול משותף ומעודכן, כלי בקרה יעילים על צוות הפרויקט, תקשורת מקוונת ושיתוף מידע. המערכת עובדת בסביבת אינטרנט ומאפשרת גישה קלה ומהירה מכל מקום ובכל זמן, באמצעות דפדפן סטנדרטי.

במסגרת עיר הבה"דים – פרויקט התשתית הגדול ביותר של משרד הביטחון – יועברו בסיסי ההדרכה של צה"ל לנגב במהלך תקופה של כ-30 חודשים. קריית ההדרכה העתידית תכלול, על פי התוכניות, בנייה בהיקף של 220 אלף מ"ר שישרתו יותר מ-10,000 חיילים. באגד הבסיסים החדש יבוצעו כלל ההדרכות של שמונת בסיסי ההדרכה של צה"ל הקשורים לתחומי הלחימה, בהם: רפואה, חימוש, תיקשוב, שלישות, משטרה צבאית, חינוך, תיאום וקישור. היקפו הכספי הכולל של הפרויקט מוערך ב-10 מיליארד שקלים, לתקופה של 25 שנים.

לדברי ארז ויצמן, סמנכ"ל מבט לנגב, "אין דרך לנהל פרויקטים בהיקף כזה אלא עם מערכת ייעודית ואיכותית כמו view@".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים