יבמ חסכה ב-2011 אנרגיה בסכום של 43 מיליון דולרים

דו"ח האחריות החברתית של הענק הכחול מצביע על גידול בפעילויות שלו למען הסביבה ● על פי הנתונים, החברה מנעה אשתקד פליטה של 175 אלף טונות פחמן דו-חמצני וביצעה פרויקטים שונים לחיסכון באנרגיה, שחסכו לה 7.4% מצריכת החשמל השנתית ● כמו כן, עובדי יבמ, כולל עובדים מישראל, התנדבו בפרויקטים שונים ברחבי העולם והחברה בנתה מודל חדש של לימודים תיכוניים ושימוש בטכנולוגיות לסיוע לצמיחה בעסקים קטנים

יבמ (IBM) חסכה אשתקד 43 מיליון דולרים בצריכת אנרגיה ודיווחה על מניעת פליטה של 175 אלף טונות של פחמן דו-חמצני. זאת, במסגרת תוכנית הדאגה לסביבה שלה בשנת 2011.

הנתונים פורסמו בדו"ח האחריות החברתית החדש של יבמ, שמצביע על שורת יתרונות שנולדים בזכות הגברת האחריות לסביבה שלה.

לצד צמצום צריכת האנרגיה הציג הענק הכחול הישגים חברתיים גם בבניית מודל חדש של לימודים תיכוניים ושימוש בטכנולוגיות לסיוע לצמיחה בעסקים קטנים.

דו"ח האחריות החברתית של יבמ מתפרסם זו השנה התשיעית. הוא מציג שורה של השוואות שמאפשרות הצצה להתקדמות ביחס החברה לאיכות הסביבה, תוכניות תרומות, שיתופי פעולה קהילתיים ומדיניות תעסוקה.

יבמ הציגה בדו"ח כמה נתונים חיוביים בתחומי החיסכון באנרגיה, יעילות התפעול של מרכזי עיבוד נתונים ואחריות סביבתית. החברה חסכה, כאמור, יותר מ-43 מיליון דולרים בהוצאות חשמל ושימרה 378 אלף מגה-וואט שעה, השקולים לצריכת החשמל השנתית של 34 אלף בתים ממוצעים בארצות הברית.

הפרויקטים לחיסכון באנרגיה אותם ביצעה יבמ בתוך החברה הניבו, על פי הדו"ח, חיסכון של 7.4% בצריכת החשמל השנתית שלה – הרבה מעבר ליעד אותו הגדירה יבמ, שעומד על 3.5% בלבד. התוצאות הללו נולדו במסגרת תוכנית שכוללת כ-2,300 פרויקטים ביותר מ-364 אתרים של יבמ סביב העולם. החברה מתכוונת להמשיך במאמצים אלה ולחסוך 1.1 מגה-וואט שעה עד סוף השנה הנוכחית.

עוד עולה מהדו"ח, כי מאמצי שימור הסביבה של יבמ הם עניין משתלם. בין השנים 1990-2011 אפשרה פעילות זו לענק הכחול לחסוך 5.8 מיליארד קילו-וואט שעה של צריכת חשמל וכמעט 3.8 מיליון טונות של פליטת תחמוצות פחמן, והניבה לחברה חיסכון כלכלי ישיר של 442 מיליון דולרים.

במסגרת פעילות התרומה לקהילה, יבמ קיימה במהלך 2011 את האירוע הגדול בהיסטוריה לגיוס עובדים מתנדבים, שהניב פרויקטים בהיקף של יותר מ-1,000 שנות אדם. הפרויקטים בוצעו על ידי 300 אלף עובדים ב-120 מדינות. במקביל, הרחיבה החברה את תוכנית התרומות שלה, שהסתכמו אשתקד ב-196.1 מיליון דולרים – בכסף, טכנולוגיה ושירותים. 115 עובדים של יבמ, ובהם עובדים וחוקרים מישראל, נשלחו ל-24 ערים סביב העולם במסגרת תוכנית "אתגר הערים החכמות" של יבמ, שם סייעו לבכירים ברשויות המקומיות בגיבוש אסטרטגיות לקידום יעילות, עידוד צמיחה כלכלית ושיפור הקשר עם התושבים. מסגרת התנדבותית אחרת של יבמ כוללת משפטנים ומומחים להגנת הפרטיות המסייעים ללא תמורה לגופי שירותים חברתיים בהגנת המידע הזמין בידיהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים