תוכן שיווקי

ServiceWise מרחיבה את סל הפתרונות ללקוחות Salesforce.com; חתמה על הסכמים עם Insightera ו-Cirruspath

27/06/2012 15:27

חברת ServiceWise יישומים עסקיים, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום CRM, נציגתה של חברת Salesforce.com הבינלאומית בישראל, מרחיבה את סל הפתרונות שהיא מציעה ללקוחותיה. החברה חתמה על הסכם שת"פ עם חברת Insightera, ועל הסכם הפצה עם חברת Cirruspath.

Insightera היא חברת סטארט-אפ ישראלית המספקת תוכנת SaaS בתחום השיווק המקוון. המערכת של Insightera מאפשרת לחברות וארגונים מתחום ה-B2B לפלח את המבקרים באתריהם ולהציע תוכן מותאם לפלחים השונים, וזאת בצורה דינמית המשתנה על פי גורמים שונים כגון גאוגרפיה, מילות חיפוש, ועוד. במסגרת הסכם שיתוף הפעולה תספק חברת ServiceWise שירותי ייעוץ והטמעה ללקוחות הבוחרים בפתרונותיה של Insightera.

Cirruspath האמריקאית פיתחה תוסף פופולרי  לדפדפני כרום ופיירפוקס הנקרא Cirrus Insight, אשר מחבר בצורה אינטואיטיבית ונוחה בין שירות הדואר Gmail לבין סביבת Salesforce.com הארגונית. כך יכול משתמש Salesforce לראות את כל הלידים ואנשי הקשר ישירות מתוך תיבת הדואר הנכנס בג'ימייל, ולבצע פעולות שונות ב-CRM היישר מתוך סביבת הדואר האלקטרוני.

בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף בחברת סרוויס ווייז, אומר: "בחרנו לשתף פעולה עם 2 החברות שלהן פתרונות משלימים לתחום ההתמחות שלנו. מדובר בפתרונות חכמים אשר יוצרים ערך מוסף כבר מהיום הראשון להפעלתם. העובדה שיש בפתרונות אלה לקדם ולהאיץ את פעילותו העסקית של הארגון במאמץ ובמשאבים מינימליים, מצדיקה את יישומם בכל ארגון המבקש להישאר מעודכן טכנולוגית על מנת לעמוד בתחרות הקיימת בשוק".

עידן כרמלי, מנהל שיווק בחברת סרוויס וייז, מוסיף כי "הפתרון של Insightera מתאים לאופיו העסקי של קהל היעד הטבעי שלנו,  ובעיקר לאופי הפעילות השיווקית של לקוחותינו. ביכולתו לספק ערך רב למערכי השיווק והמכירות בארגון המטמיע, ואין לנו ספק ששיתוף הפעולה יניב פירות משמעותיים ללקוחותינו המשותפים".

אירועים קרובים