המסחר החכם יותר של יבמ – פרק ב'
לקוחה ותיקה: טלפוניקה - חברת הטלפוניה הספרדית, הצליחה לפתח מסעי שיווק לסגמנט של איש אחד, עם כלי המסחר החכם של יבמ. המטרה היא מהסנטימנט ועד הסגמנט: לגלות את הסנטימנט כלפיך ברשת, ובהתאם לשווק לאותו סגמנט – גם אם יכלול איש אחד בלבד
הכנס הבינלאומי Smarter Commerce Global Summit 2012, שהתקיים בשבוע שעבר במדריד, רשם היסטוריה: לראשונה נערך הכנס – והתערוכה שנערכה לצידו – באזור האירופאי של יבמ (IBM) העולמית. בכנס במדריד השתתפו 1,700 איש: 400 שותפים, 1,000 לקוחות ו-300 מומחי ומנהלי יבמ מהעולם. מישראל הגיעה משלחת לקוחות, שותפים עסקיים, חברות ומנהלי יבמ ישראל בתחום.
דיילי ציפי הקפידה לצלם, והרי התמונות לפניכם:




המשך יבוא…











תגובות
(0)