פורום החממות הטכנולוגיות שינה את שמו ל-"איגוד משקיעי הסיד"

איל ליפשיץ, היו"ר: "רוב משקיעי הסיד במדינת ישראל מעורבים כיום בדרך זו או אחרת בפעילות החממות הטכנולוגיות בישראל, והשם החדש של האיגוד משקף נאמנה את המציאות שהתפתחה בשנים האחרונות"

פורום החממות הטכנולוגיות, המאגד את משקיעי הסיד (Seed) המובילים בישראל, שינה את שמו ל-"איגוד משקיעי הסיד".

איל ליפשיץ, יו"ר איגוד משקיעי הסיד ושותף מנהל בקרן הון סיכון פרגרין, הבעלים של חממת אינסנטיב, מסר כי "השינויים של השנים האחרונות בתעשיית קרנות הון הסיכון בארץ ובעולם הביאו לצמצום מספר קרנות הון הסיכון הפעילות בישראל, ולמעבר שלהן מהשקעות בשלבים מוקדמים להשקעות בשלבים מאוחרים יותר. למעשה, רוב השקעות הסיד במדינת ישראל מתבצעות היום על ידי החממות הטכנולוגיות בשיתוף פעולה עם קבוצות השקעה מהארץ ומחו"ל, שהקמת חברות והשקעה בחברות בשלבי ה-Seed וה-Early Stage היא לב העשייה שלהן".

לדבריו, "איגוד משקיעי הסיד כולל היום מעבר לפורום החממות הטכנולוגיות למעלה מ-100 גופי השקעה ישראלים וזרים המעורבים באופן פעיל בחממות הטכנולוגיות בישראל. הם משקיעים בחממות עצמן, ובדרך כלל מעורבים גם בהשקעות המשך של חברות שבגרו את שלב החממות הטכנולוגיות".

ליפשיץ ציין, כי איגוד משקיעי הסיד ימשיך לשתף פעולה עם גופים נוספים וליזום מהלכים רגולטורים לקידום תעשיית ההיי-טק בישראל, כמו תיקון חוק המו"פ וקביעת תקרה להחזרים על הוצאת ידע מחוץ לישראל. "במהלך המאבק לתיקון חוק המו"פ שנמשך שנים רבות, מצאנו את משקיעי הסיד הדומיננטיים במדינת ישראל מעורבים ותומכים בתהליכים. רוב משקיעי הסיד במדינת ישראל מעורבים כיום בדרך זו או אחרת בפעילות החממות הטכנולוגיות בישראל. השם החדש של האיגוד משקף נאמנה את המציאות שהתפתחה בשנים האחרונות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים