תוכן שיווקי

PerformIT קיצרה במכתשים אגן את זמן הריצה של תהליך עסקי קריטי באופן משמעותי

התהליך העסקי קוצר מ-10 שעות ל-50 דקות בלבד ● לדברי שירלי תאומים-שלנק, מנהלת ה-BI של מכתשים אגן תעשיות, "תפישת הארכיטקטורה ורמת הפתרונות של PerformIT הם בגדר אומנות"

30/04/2012 14:42

מאת בן לביא

מכתשים אגן תעשיות הוא ארגון גלובאלי, מהמובילים והגדולים שבישראל. הנתונים העסקיים מ-50 חברות הקבוצה מתנקזים אל בסיס נתונים מרכזי, שמהווה כמובן מערכת קריטית ביותר עבור הפעילות העסקית של הקבוצה. ככזה, נדרש לדאוג תמיד שבסיס הנתונים יפעל באופן תקין ויעיל, ויהיה בעל זמינות ותנאי שרידות ברמה הגבוהה ביותר.

שירלי תאומים-שלנק, מנהלת BI של מכתשים אגן תעשיות, מספרת כי הארגון עבד עם מספר מומחי בסיסי נתונים כשביעות הרצון היתה בינונית, עד שלפני מספר שנים החלה החברה לקבל את שירותי המומחה של חברת PerformIT שהצליחה להביא לשיפורים משמעותיים בתפעול בסיס הנתונים של מכתשים אגן ומערכות IT נוספות בחברה.

"בעוד הגישות המסורתיות לפתרונות טכנולוגיות מידע שומרות על חלוקה מלאכותית בין שכבות התשתית ליישום; ומתקבל כך מערך טלאים של פריטים נפרדים אשר נתפרים יחד ומספקים פונקציונאליות סבירה, באמצעות חברת PerformIT נחשפנו לאפשרות אחרת; לגישה שונה והוליסטית, שבה כל שכבות הפתרון וכל שלבי הפרויקט עובדים יחדיו. PerformIT מסייעת במכתשים אגן באמצעות מגוון רחב של פתרונות ושירותים בתחום ארכיטקטורת מערכות מידע. מאז שהתחלנו לעבוד עימם, הפרוייקטים שלנו מתחילים בהערכה ארכיטקטונית מעמיקה של המטרות והצרכים. בשלב הבא, נבנית במשותף תוכנית מתאימה, ורק אז מתחילים בשלב ההטמעה של סביבת המידע הטכנולוגית הנדרשת, שלוקחת תמיד בחשבון את היעדים העסקיים ואת המציאות", אומרת תאומים-שלנק.

לדבריה, לאורך שנות העבודה המשותפת עם PerformIT, החברה הוכיחה עצמה כספק מקצועי ובעל ייחוד בניתוח עסקי ופונקציונאלי והתאמת פתרונות מחשוב ותקשורת תומכים ומתקדמים. בין השירותים והפרויקטים שביצעה PerformIT במכתשים אגן מונה תאומים-שלנק יכולות כמו עיצוב ארכיטקטורה ארגונית; בנייה והשבחת מערכות קריטיות תוך עמידה בדרישות מחמירות של אבטחת מידע, זמינות, אמינות ושרידות; בחינה וסיוע בבחירת תשתיות טכנולוגיות: מחשוב, תקשורת, אינטגרציה, אפליקציות עסקיות, BI, אבטחה ופיתוח; ואף ניתוח סיכונים ברמה העסקית וברמת התשתיות, זיהוי וניתוח פערים וגיבוש תוכנית פעולה.

"בכל הפרויקטים המרכזיים, PerformIT ליוותה אותנו באופן מובנה החל משלב הבנת הצורך, דרך גיבוש אסטרטגיה וארכיטקטורה, תכנון מפורט, פיתוח, התאמת טכנולוגיות ופתרונות לצרכינו, ותמיכה בתהליך ההטמעה", היא אומרת ומדגישה, "אנחנו עבדנו ועובדים עדיין עם ספקי מחשוב רבים, והיכולות הגבוהות והראייה הרחבה שאנו מוצאים אצל אנשי PerformIT, כמו גם הזמינות, האחריות והמסירות, הן ייחודיות בשוק, וודאי אינן מובנות מאליהן".

אחד הפרויקטים האחרונים שביצעה PerformIT במכתשים אגן כלל הסבה של בסיס הנתונים SQL למהדורת 2008, שיפור מהירות התגובה של בסיס הנתונים ושיפור הביצועים של מערכות אפליקטיביות הקשורות לבסיס הנתונים. "המנהלים הבכירים במכתשים אגן עושים שימוש יומיומי בתהליך עסקי קריטי שיוצר תמונה עדכנית של רווחיות הארגון. התהליך היה מבצע מידי לילה, במשך למעלה מ-10 שעות. כחברה שחותרת לקבלת החלטות ותגובה מהירה מצב זה יצר עבורנו קשיים כיוון שהוא נמשך זמן רב מידי, וכל תיקון שנדרש להכניס בנתונים התעדכן למעשה רק ביום שלמחרת", מספרת תאומים-שלנק. לדבריה, במסגרת פרויקט ההסבה של בסיס הנתונים למהדורה החדשה, התעמקו אנשי PerformIT גם בשיפור מערכת רווחיות ארגונית והצליחו לקצר את זמן ריצת התהליך מ-10 שעות ל-50 דקות. "מדובר בשיפור דרמטי לתהליך ארגוני קריטי, שנעשה באמצעות הכלים המובנים הקיימים בבסיס הנתונים עצמו", אומרת תאומים-שלנק, וחותמת "PerformIT מצליחה להפתיע אותנו שוב ושוב בתובנות ובידע שלא נמצא בנקל בשוק; תובנות וידע שמתורגמים לפרויקטים מוצלחים, אשר אף מסתיימים במסגרת הזמן והתקציב שנקבעו מראש".

אירועים קרובים