Kindle Fire – הטאבלט מבוסס האנדרואיד הנמכר ביותר

במהלך הרבעון האחרון של 2011 נמכרו כשישה מיליון מהטאבלטים מבית אמזון – מתוך 10.5 מיליון טאבלטים מבוססי אנדרואיד ● למקום הראשון הגיע ה-iPad 2 של אפל, עם 15 מיליון יחידות

מנהלים את הבית. אמזון

Kindle Fire, הטאבלט הזול יחסית של אמזון (Amazon), שלט ברבעון האחרון של 2011 במכירות על פני כל הטאבלטים הזולים. יתרה מזאת, ה-Kindle Fire, שמצויד במסך בגודל של 7 אינץ' ומחירו עומד גם כיום על 199 דולרים, שלט במכירות בשוק הכולל של הטאבלטים המבוססים על אנדרואיד (Android), מערכת ההפעלה של גוגל (Google), בפער ניכר מול מתחריו.

ה-Kindle Fire בא לאחר ה-iPad 2 של אפל (Apple), שמכר במהלך הרבעון ברחבי העולם כ-15 מיליון יחידות ושמר על מעמד ה-iPad כמוביל בשוק, עם יותר מ-60% ממנו. מספר היחידות של הטאבלט מבית אמזון שנמכרו באותה התקופה עמד על שישה מיליון, לפי ההערכה של ג'ורדן רוהאן מחברת האנליסטים סטיפל ניקולס. המכירות של Kindle Fire מהוות כ-57% מכלל המכירות של הטאבלטים מבוססי האנדרואיד באותו הרבעון, שהסתכמו בכ-10.5 מליון יחידות.

לדברי רוהאן, "אמזון ניצלה היטב את המיומנות שלה בתחום ההפצה כדי להגדיר את הקצה התחתון של המערכת האקולוגית של הטאבלטים ולשלוט בו".

"הטאבלטים, כולל ה-iPad וה-Kindle Fire, לוקחים חלק מהשוק ממחשבי ה-PC ומהמחשבים הניידים", אמר רוהאן. הוא ציין שהטאבלט מבית אמזון "תפס עמדה כאחד החשובים בשוק בזכות נאמנות בסיס הלקוחות של אמזון ובזכות המחיר האטרקטיבי שלו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים