פלורה לוין, B-PRO: "צריך BI מהיר ועצבני כדי לענות יותר מהר ליותר צרכים של יותר משתמשים"

"ככל שמתקדמים בציר הזמן, כך השינויים הטכנולוגיים הופכים להיות יותר תכופים ועימם ההמצאות יותר מהירות", אמרה לוין, מנכ"לית משותפת ב-B-PRO ● לדבריה, "רק מעט אלפי שנים מפרידים בין הנוצה והדיו לבין אי-מיילים וציוצים בטוויטר" ● "לכן", אמרה, "יש לפתח כושר הסתגלות לאותם שינויים ולהתרגל למציאות חדשה ומשתנה"

"קצב ההתפתחויות הטכנולוגיות והשינויים הדינמיים בשוק הארגוני מטילים יותר אתגרים על מנהלי הבינה העסקית בארגונים. ה-BI צריך להיות מהיר ועצבני, כדי שיוכל לענות יותר מהר ליותר צרכים ודרישות של יותר משתמשים", כך אמרה פלורה לוין, מנכ"לית משותפת ב-B-PRO.

לוין פתחה והנחתה את כנס BI BOOM שנערך היום (ה') במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה. לכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, הגיעו מאות מקצועני בינה עסקית.

לדברי לוין, "המידע התפתח לאורך השנים, החל מאלפי שנים לפני הספירה, לאחר מכן עם המצאת השפה והשפה הכתובה, ועם המצאת המחשב במחצית המאה הקודמת. ככל שאנחנו מתקדמים בציר הזמן, כך השינויים הטכנולוגיים הופכים להיות יותר תכופים ועימם ההמצאות יותר מהירות. רק מעט אלפי שנים מפרידים בין הנוצה והדיו לבין אי-מיילים וציוצים בטוויטר (Twitter)". "לכן", אמרה, "יש לפתח כושר הסתגלות לאותם שינויים ולהתרגל למציאות חדשה ומשתנה".

היא הוסיפה, כי האיש הקטן, שהוא עובד ארגוני ואיש פרטי, "צריך לבצע כמה פעולות במקביל, וה-BI צריך לעזור לו: עליו להיות בעל יכולת הנעה תכופה לשינויים; יכולת זמינות מרבית עם תגובה מהירה; להיות בקשר עם עובדים ברחבי העולם; ולעמוד ביעדים כמותיים. בנוסף לכל אלה, עליו לקבל החלטות איכותיות במהירות".

"בבית", המשיכה לוין, "על המשתמש בעל המכשיר הנייד החכם להיות בעל זמינות למידע בהתאמה אישית; יש לו רגישות גבוהה בעולם הצרכני; הוא רוצה שירות ושיהיה איכותי; הוא נדרש לטיפול שקוף בין הערוצים; ויש לספק לו שירות עצמי במגוון ערוצים".

משה גולדברג, ארכיטקט פתרונות ב-HP ישראל. צילום: קובי קנטור"כל האתגרים הללו מחייבים את הארגונים להתאים את עצמם למציאות הדינמית", ציינה. "צריך להכין כיום את פתרונות ה-BI של המחר. ארגונים צריכים להיות זריזים הרבה יותר באספקת הפתרונות הללו".

"המידע והשימוש בו התרחבו"

משה גולדברג, ארכיטקט פתרונות ב-HP ישראל, ציין שהמאפיין המרכזי של עולם ה-IT כיום הוא התפוצצות המידע, מה שמוביל את מגמת ה-Big Data. "המידע והשימוש בו התרחבו, והטיפול במידע הוא זה שיביא להצלחת הארגונים", אמר. "ניתוח הנתונים ומשמעותם צריך להיות יותר מהיר, על מנת להביא ללקוחות את התוצאות מהר יותר".

הוא תיאר את יכולות ספקית התוכנות לניתוח נתונים, ורטיקה (Vertica), אותה רכשה HP בפברואר השנה. גולדברג ציין, כי ורטיקה הוקמה על ידי פרופסור מייקל ראלף סטונברייקר, שאחראי לכמה וכמה חברות BI בשוק, למעט אלה של אורקל (Oracle). גולדברג הוסיף, כי ורטיקה נוסדה ב-2005 ומספקת תוכנות המסייעות לארגונים לנתח את הנתונים העסקיים שלהם ולדלות את המשמעויות העולות מהניתוח.

"ארגונים משתמשים בתוכנות של ורטיקה בהכנת תחזיות מכירות, ניתוח ביצועי רשתות, מעקב אחר מהלכי שוק ולטובת יישומים עסקיים מתוחכמים נוספים", הסביר. "כך אנחנו מסייעים לארגונים להתמודד עם שפע ומגוון הנתונים המצויים במערכות ה-IT שלהם, המגיעים מערוצים רבים – אינטרנט, מכשירים ניידים, טלפונים חכמים ומקורות נוספים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים