חדש בפייסבוק: שיחה ישירה בסקייפ

כדי לנהל שיחה ישירות מתוך פייסבוק, על המשתמש לקשר את החשבון שלו לסקייפ ● לאחר מכן ניתן לבחור חבר וליצור עמו קשר בלחיצה על הלחצן של שיחות הווידיאו בסקייפ ● ריק אוסטרלו, סגן נשיא למוצרים בחטיבת סקייפ של מיקרוסופט: "שיתוף הפעולה בין סקייפ לפייסבוק ממחיש פעם נוספת כיצד מנתצים בסקייפ את מחסומי התקשורת ומסייעים ליצור קשר עם חברים, בני משפחה ועמיתים לעבודה"

משתמשי פייסבוק (Facebook) שבמחשב חלונות או Mac שברשותם מותקנת תוכנת סקייפ (Skype) לא יצטרכו עוד לצאת מתחומיה של הרשת החברתית הגדולה בעולם כדי לנהל שיחה בפלטפורמת סקייפ VoIP של מיקרוסופט (Microsoft). זאת לאחר שבגרסאות Skype 5.4 Beta for Mac ו-Skype 5.7 Beta for Windows החדשות, ששוחררו ביום ו', שולבה האפשרות לבצע שיחה ישירות מתוך פייסבוק.

"שיתוף הפעולה בין סקייפ לפייסבוק ממחיש פעם נוספת כיצד מנתצים בסקייפ את מחסומי התקשורת ומסייעים ליצור קשר עם חברים, בני משפחה ועמיתים לעבודה", כתב ריק אוסטרלו, סגן נשיא למוצרים בחטיבת סקייפ של מיקרוסופט, בהודעה שפרסם בבלוג. "אנו תומכים ביצירה של קשרים בין אישיים ברשתות החברתיות. אנו שואפים ליצור קשר בין יותר ממיליארד בני אדם ושיתוף הפעולה שלנו עם פייסבוק מקדם אותנו צעד נוסף לקראת ההשגה של יעד זה".

שיתוף הפעולה בין סקייפ לפייסבוק החל כבר בתחילת השנה, עוד לפני שנסגרה העסקה שבמסגרתה רכשה מיקרוסופט את סקייפ תמורת 8.5 מיליארד דולרים, כאשר בשתי החברות החלו לפתח מוצרים משולבים.

כדי לנהל שיחה ישירות מתוך פייסבוק, על המשתמש לקשר את החשבון שלו לסקייפ. לאחר מכן ניתן לבחור חבר וליצור עמו קשר בלחיצה על הלחצן של שיחות הווידיאו בסקייפ. גם מי שאליו פונים יכול לשוחח ישירות מתוך פייסבוק, אם הוא מצויד בגרסה המתאימה של סקייפ.

"היכולת החדשה מאפשרת לשמור על קשרים חברתיים בפייסבוק ומשלימה יכולות של סקייפ שכבר הוכרזו בעבר, כמו היכולת לראות מי מבין החברים בפייסבוק זמין ברשת, לקרוא עדכוני סטטוס ולשוחח במסרים מיידיים מתוך סקייפ", ציין אוסטרלו.

חידושים נוספים בגרסאות Skype 5.4 Beta for Mac ו-Skype 5.7 Beta for Windows כוללים טכנולוגיה חדשה לעיבוד וידיאו שמאפשרת להציג תמונות באיכות גבוהה יותר, ואפשרות חדשה לשיתוף מסכים בין מספר משתמשים (בגרסה בתשלום בלבד). את גרסאות הבטה החדשות ניתן להוריד בחינם מאתר סקייפ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים