היועץ המשפטי הראשי של מיקרוסופט: "אין מכשיר אנדרואיד שלא מפר את הפטנטים שלנו"

"טרם ראינו אפילו מכשיר אנדרואיד אחד שלא מפר את הפטנטים שלנו", אמר בראד סמית', היועץ המשפטי הראשי של ענקית התוכנה ● הוא אמר את הדברים לאחר שמיקרוסופט חתמה על הסכם עם סמסונג שלפיו היא תשלם לה בין 10 ל-13 דולרים עבור כל טלפון וטאבלט מבוססי אנדרואיד שנשלחים לחנויות

אחד מכמה פנים. אנדרואיד

"עד היום לא ראינו אפילו מכשיר אנדרואיד (Android) אחד שלא מפר את הפטנטים שלנו", כך אמר בראד סמית', היועץ המשפטי הראשי של מיקרוסופט (Microsoft), בראיון לאתר AllThingsD.

סמית' התראיין לאחר שענקית התוכנה חתמה בסוף החודש שעבר על הסכם עם סמסונג (Samsung), מיצרניות הטלפונים החכמים הגדולות בעולם, שלפיו היא תשלם לה בין 10 ל-13 דולרים עבור כל טלפון וטאבלט מבוססי אנדרואיד שנשלחים לחנויות. בכך הצטרפה סמסונג לרשימה הולכת ומתארכת של חברות שחתמו על הסכם דומה מול הענקית מרדמונד, בהן HTC ואייסר (Acer).

במיקרוסופט, לפי סמית', בהחלט מרוצים מההחלטה של חברות רבות להימנע ממאבק משפטי ולשלם לה דמי רישוי עבור השימוש באנדרואיד בהתקנים שונים. "אני חושב שיש סיכוי טוב שאנחנו נביט לאחור ונאמר שזה היום (החתימה עם סמסנוג – צ.ק.) שבו הגענו לנקודה שבה הדרישה שלנו הפכה לשכיחה בשוק", אמר.

התגובה של גוגל (Google) לדבריו של סמית' לא איחרה להגיע. אחד מדוברי החברה אמר לאתר TechCrunch, כי "מדובר באותה טקטיקה שאנחנו רואים מצד מיקרוסופט שוב ושוב. מכיוון שהיא נכשלת בשוק הטלפונים החכמים, היא פונה לאמצעים משפטיים, כדי לסחוט רווחים מהישגים של אחרים ולשבש את קצב החדשנות. אנחנו נשארים ממוקדים בבניית טכנולוגיות חדשות ותמיכה בשותפי האנדרואיד שלנו".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים