טודן טכנולוגיות הטמיעה ERP של סאפ בשומרי משקל; ההיקף: חצי מיליון שקלים

שרון רומם, סמנכ"ל פיתוח עסקי בשומרי משקל, אמר כי "הטמעת פתרון SAP Business One תסייע לשומרי משקל לשמר את יתרונותיה בענף, הודות לכלים שהותאמו במיוחד לפעילותנו העסקית" ● בין השאר כולל הפתרון כלי למעקב אחר ניהול המפגשים השבועיים, מערכת לשיבוץ מדריכות המפגשים, כלי לניהול השכירויות של האתרים בהם פועלים סניפי החברה, ומערכת שירות לקוחות מתקדמת

טודן טכנולוגיות הטמיעה פתרון ERP מסוג SAP Business One בחברת שומרי משקל. היקפו של הפרויקט מסתכם בכחצי מיליון שקלים.

לדברי שרון רומם, סמנכ"ל פיתוח עסקי בשומרי משקל, "הבחירה ב- SAP Business One נובעת מהחלטה אסטרטגית של שומרי משקל – לשמור על עדכניות בכל תחומי פעילותנו, לרבות עמידה בחזית הטכנולוגיה. השדרוג נדרש בשל פעילותנו בענף דינמי המאופיין ברמת תחרותיות גבוהה. עלייתו לאוויר של פתרון SAP Business One תסייע לשומרי משקל לשמר את יתרונותיה בענף, הודות לכלים שהותאמו במיוחד לפעילותנו העסקית כגון מעקב אחרי ניהול המפגשים השבועיים, מערכת לשיבוץ מדריכות המפגשים, ניהול השכירויות של האתרים בהם פועלים סניפי החברה, ומערכת שירות לקוחות מתקדמת שצפויה להוביל בשורה התחתונה להגברת שביעות הרצון של הלקוחות ומכאן גם לשימורם".

עידן לביא, מנהל הפרויקט מטעם טודן טכנולוגיות, אמר כי "עלייתו לאוויר של פתרון SAP Business One בשומרי משקל מקצרת את משך הזמן והמשאבים שנדרשו בעבר לניהול קשרי הלקוחות ותשתיות הארגון. הדבר מתאפשר הודות למגוון רחב של פונקציות הכלולות במערכת, שאותן התאימה טודן טכנולוגיות לצרכים הספציפיים של שומרי משקל, בהן אשף תשלומים, ניהול מלאי אמין וזמין, וכן ניהול מערך המפגשים והלקוחות – החל מתהליך הרישום, דרך התשלום ומילוי דו"ח מפגש ועד לרמת המדריך, הקבוצה, היום והשעה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים