דבש ערכה פרויקט וירטואליזציה וגיבוי בקבוצת מכשירי תנועה; ההיקף: חצי מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט הקימו אנשי דבש שני מערכי וירטואליזציה, אתר ראשי ואתר גיבוי, מבוססים על שרתי HP ● בנוסף, הוקמו מערך איחסון HP LeftHand ותשתית וירטואליזציה vSpahre של VMware

חטיבת האינטגרציה והתשתיות של דבש פתרונות חכמים השלימה באחרונה פרויקט וירטואליזציה, איחסון וגיבוי בקבוצת מכשירי תנועה ומכוניות. היקפו הכספי של הפרויקט, שארך חצי שנה והסתיים בימים אלה, עמד על חצי מיליון שקלים.

קבוצת מכשירי תנועה ומכוניות הינה יבואנית של מכוניות סוזוקי (Suzuki), קרייזלר (Kreisler), ג'יפ (Jeep), דודג' (Dodge), פורשה (Porsche), צמיגי ברידג'סטון (Bridgestone), ציוד מכני הנדסי ומלגזות. יש לקבוצה חברות בנות בתחומי הביטוח, הליסינג והחלפים, והיא המייסדת ובעלים משותפים של מטרופולין ומטרודן, שמפעילות קווי אוטובוסים עירוניים ובינעירוניים. הקבוצה צפתה גידול עתידי בפעילותה והחליטה על ביצוע הפרויקט מתוך ראייה זו ומתוך הרצון לשדרג את מערכות ה-IT שלה, להקים אתר גיבוי ולשפר תהליכים.

במסגרת הפרויקט הקימו אנשי דבש שני מערכי וירטואליזציה, אתר ראשי ואתר גיבוי, מבוססים על שרתי HP. בנוסף, הוקמו מערך איחסון HP LeftHand ותשתית וירטואליזציה vSpahre של VMware. למערכות המיחשוב בקבוצה יש 500 משתמשים.

הפרויקט אפשר למערך ה-IT של מכשירי תנועה להתייעל על ידי צמצום כמות השרתים הנדרשים לפעילות הארגון ביחס של 10 לאחד. בנוסף, הוא ייתר את הצורך בהשבתות לצורך תחזוקה, הביא לצמצום משמעותי בצריכת החשמל, ובכך להורדת העומס ממערכות האל-פסק, ולשרידות גבוהה לכל יישומי החברה, וכן סיפק ניהול מרכזי מרחוק של מערך ה-IT. אתר ה-DR מאפשר לארגון לחזור לפעילות בתוך שעות ספורות.

לדברי בועז סיטון, מנמ"ר מכשירי תנועה, "רצינו פתרונות שייעלו את מערכות ה-IT ויספקו לעובדים זמינות גבוהה, עדכניות של התוכנות ושמירה על רמות אבטחת מידע גבוהות. היה מספר גדול של שרתים שתמכו בפעילויות העסקיות השונות של החברה ודרשו תחזוקה שונה. עדכוני המערכת ועדכוני היישומים גרמו לעיתים להשבתת מערכות המחשוב בארגון. הפרויקט אפשר לנו להיערך בארגון מבחינה תפעולית, תשתיתית והטמעת פתרונות מתקדמים למקרה של פגיעה במערך המידע בקבוצה ובחברות הבנות. כמו כן, הוא מאפשר לנו לחסוך באופן משמעותי בהוצאות חשמל, תחזוקה וכוח אדם".

גל וילרה, מנהל פרויקטים ומומחה וירטואליזציה בדבש, אמר, כי "מכשירי תנועה עברה תהליך משמעותי להמשך צמיחתה וגידולה לאורך השנה האחרונה. העברת שרתי הארגון לסביבה וירטואלית והקמת אתר ה-DR מספקות מענה להתאוששות מאסון באתר הראשי. או אז, ניתן יהיה להפעיל את כל היישומים הנדרשים לפעילות הארגון מאתר ה-DR".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים