הגרסה הבאה של כרום תכלול הצגה מיידית של דפים לאחר חיפוש ותצוגה מקדימה לפני הדפסה

המנוע של הדפדפן "מנחש" שהמשתמש יבצע לחיצה על אחת מהתוצאות הראשונות בדף החיפוש, כך שהוא טוען את החומר ברקע לפני ביצוע הלחיצה בפועל ● אם הגולש לוחץ על אחד הדפים "שעלו בגורל", מופיע הדף באופן מיידי ● בנוסף, משתמש הדפדפן ביכולת תצוגת ה-PDF המובנית בו בכדי להציג את הדף אותו רוצים להדפיס ● התצוגה תשתנה באופן אוטומטי, בהתאם לשינוי אפשרויות ההדפסה ● השינויים ייכללו בגרסה הבאה של כרום - ה-13 במספר

גוגל (Google) הודיעה על שני שינויים עיקריים שייכללו בגרסה הבאה של כרום (Chrome), הלוא היא גרסה 13, שמהדורת הבטה שלה כבר שוחררה. החברה מסרה, כי הגרסה החדשה תכלול הצגה מיידית של דפים לאחר ביצוע חיפוש ותצוגה מקדימה של דף לפני הדפסה.

התכונה הראשונה מכונה Instant Pages. היא משתמשת ביכולת הכנת התצוגה מראש של הדפדפן כדי לאפשר לחלק מהדפים שמופיעים כתוצאות חיפוש בגוגל להיטען באופן מיידי בלחיצה על תוצאת החיפוש. למעשה, המנוע של הדפדפן "מנחש" שהמשתמש יבצע לחיצה על אחת מהתוצאות הראשונות בדף החיפוש, כך שהוא טוען את החומר ברקע לפני ביצוע הלחיצה בפועל. לכן, בעת ביצוע הלחיצה, אם היא מבוצעת על אחד הדפים "שעלו בגורל", מופיע הדף באופן מיידי.

מדובר בעדכון של מנוע התצוגה המיידית שקיים בכרום מגרסה 11 ומשמש להצגה מיידית של דפים שכבר נמצאים בזיכרון המקומי של הדפדפן. בעת הקלדה בשורת הכתובת, מכין הדפדפן את הדף מתוך הזיכרון ומעדכן אותו, אם יש צורך.

יכולת התצוגה המוקדמת לפני הדפסה תהיה זמינה בינתיים רק בגרסאות החלונות (Windows) והלינוקס (Linux) של כרום. תכונה זו משתמשת ביכולת תצוגת ה-PDF המובנית בדפדפן בכדי להציג את הדף אותו רוצים להדפיס. התצוגה תשתנה באופן אוטומטי, בהתאם לשינוי אפשרויות ההדפסה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים