פייסבוק מכחישה את הדיווחים על ירידה במספר המשתמשים

החברה מכחישה את הנתונים שפרסם אתר Inside Facebook, שלפיהם ירד מספר המשתמשים ברשת החברתית במיליונים ● "חלק מהדיווחים נסמכים על נתונים שמקורם בכלי פרסום, והם לא משקפים את קצב הצמיחה של פייסבוק ● לעומת זאת, לפי נתונים של comScore, מספר המשתמשים של פייסבוק דווקא עלה באחרונה

מנתונים שפורסמו באתר Inside Facebook, הסוקר את הנעשה ברשת החברתית, עולה, כי מספר המשתמשים בה נמצא בירידה בארצות הברית, בריטניה וקנדה. בפייסבוק (Facebook) מיהרו להכחיש את הדברים.

על פי הנתונים שפורסמו, בחודש מאי ירד מספר המשתמשים בפייסבוק בארצות הברית בשישה מיליון, בקנדה במיליון וחצי ובבריטניה – ב-100 אלף. לעומת זאת, בהודו, בפיליפינים ובאינדונזיה גדל מספר המשתמשים. בסך הכול, על פי האתר, מגיע מספרם של משתמשי פייסבוק ברחבי העולם ל-687 מיליון.

פייסבוק נוהגת בדרך כלל להתעלם מנתונים שמפרסמים גורמים מצד שלישי, אולם הפעם היא מיהרה להכחיש את הדיווח, ובנוסף – להביע "שביעות רצון" מקצב הצמיחה. "מדי פעם מתפרסמים דיווחים על ירידה במספר המשתמשים בפייסבוק באזורים מסוימים", נמסר מהחברה. "חלק מדיווחים אלה נסמכים על נתונים שמקורם בכלי פרסום. נתונים אלה מייצגים הערכה כללית של החשיפה לפרסומות ואינם משקפים את קצב הצמיחה של פייסבוק". ברשת החברתית הוסיפו, כי "אנחנו מרוצים מקצב הצמיחה ומהמעורבות של המשתמשים. יותר מ-50% מהמשתמשים הפעילים נכנסים לפייסבוק מדי יום".

לעומת אתר Inside Facebook, ישנם גורמים שמדווחים דווקא על עליה במספר המשתמשים ברשת החברתית בחודש מאי. על פי חברת המדידה comScore, בחודש שעבר נרשם גידול של 21% במספר המשתמשים בפייסבוק בארצות הברית, ובבריטניה הוא עלה בין פברואר למאי השנה ב-368 אלף. משך הזמן הממוצע שבו שוהים המשתמשים ברשת החברתית עלה מ-21 דקות ליום בדצמבר 2009 ל-25 דקות ביום בדצמבר 2010.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים