פלסטו-ווק העלתה לאוויר מערכת ERP של SAP Business One; ההיקף: מאות אלפי שקלים

העלאת מערכת ה-ERP נעשתה במסגרת פרויקט להחלפת סביבת המיחשוב הארגוני ● המערכת שהוטמעה מכילה, בין השאר, פתרונות BI מובנים, פונקציונליות רבה וממשק משתמש הכולל עבודה על בסיס מרכזי עבודה מותאמים לפי תפקיד

RELS ביצעה פרויקט העלאה לאוויר של מערכת  SAP Business One בחברת פלסטו-ווק. היקפו הכספי של הפרויקט, שארך כחודשיים והסתיים באחרונה, עומד על מאות אלפי שקלים.

פלסטו-ווק מייצרת אריזות פלסטיק לתעשיית המזון. העלאת מערכת ה-ERP נעשתה במסגרת פרויקט להחלפת סביבת המיחשוב הארגוני. החברה מקימה בימים אלה מחסן חדיש בטכנולוגיית RADIO SHUTTLE, עם רובוט שינהל את המחסן בעזרת תוכנת שליטה מסוג RED PRARIE. הטמעת מערכת ה-ERP נועדה ליצור תשתית מיחשוב גמישה שתוכל להתממשק למערכות חיצוניות.

המערכת שהוטמעה מכילה, בין השאר, פתרונות BI מובנים, פונקציונליות רבה וממשק משתמש הכולל עבודה על בסיס מרכזי עבודה מותאמים לפי תפקיד. ההטמעה כללה אפיון, עלייה לאוויר והדרכה של המשתמשים.

לדברי שחר לוי, סמנכ"ל השיווק של פלסטו-ווק, "יש לנו שיעורי צמיחה מהירים. סיימנו את 2010 עם 25% צמיחה, והשנה אנו עומדים כבר על צמיחה של כ-35%. נדרשנו לתשתית מיחשוב ארגונית שתהיה גמישה ובעלת יכולת גידול, כזו שתשמש תשתית איתנה ואמינה להטמעת מערכת WMS מורכבת לניהול מחסן, מסוג RED PRARIE".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים