תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | נאור מן, מנכ"ל ריל קומרס, במפגש בנושא WorkLight למובייל: "השנה, מנמ"רים ומנהלי IT יטמיעו פלטפורמות מובייל כתשתית לארגון כולו"

18/05/2011 15:36

"עד היום אגף השיווק הוביל את פעילות המובייל בארגונים ומרבית האפליקציות היו שיווקיות ומוגבלות בהיקפן. מערך הIT היה חלק קטן מאד, אם בכלל, בפיתוח אפליקציות אלו. מצב זה עומד להשתנות עם העברת השליטה לידי ה-IT" אמר נאור מן, מנכ"ל משותף בחברת ריל קומרס, במפגש מיוחד, שנערך בנושא פלטפורמת WorkLight  למובייל, במלון אינטרקונטיננטל, בת"א. במפגש השתתפו עשרות מנהלי טכנולוגיה בכירים מהחברות המובילות במשק ומגופים מוניציפליים וממשלתיים.

לדברי מן, לחצי השוק והצורך ב-Time To Market קצר הובילו להעדר אסטרטגית מובייל אמיתית, חשיבה לטווח קצר ובחירה לא נכונה של מפתחים: "דבר זה גרם לחוסר שליטה בפעילות הפיתוח בתחום המובייל ולעלייה משמעותית ב-TCO. ארגונים גדולים רבים נחפזו לפתח אפליקציות למובייל והיום הם מתחילים לשלם את המחיר".

לדבריו, עם הבשלתו של שוק המובייל והעלייה במורכבות האפליקציות, הולך וגובר הצורך להחזיר את השליטה למערך ה-IT ולאפשר לפעילות המובייל הארגונית לעלות מדרגה, כלומר: להפוך לאינטגרטיבית יותר עם מערכות הארגון.  מן: "ארגון החפץ להיכנס לתחום המובייל בצורה מסודרת ונכונה, חייב לפתח מתודולוגיה ולבנות לצדה תשתית טכנולוגית מתאימה. יש צורך בתשתית שתתן מענה מתאים לאתגרים הייחודיים שמציב עולם המובייל כמו: התאמה למגוון מערכות הפעלה ומכשירים, אינטגרציה למערכות המידע הארגוניות, אבטחת מידע, ניהול מרכזי של האפליקציות ועוד. העניין עצום שמגלה השוק מקומי בפלטפורמת WorkLight הוא עדות לכך שארגונים רבים כבר מבינים זאת".

חברת ריל קומרס מחלוצות שוק האינטרנט הישראלי נוסדה ב-1999 ומונה כ-150 עובדים. החברה מתמחה בפיתוח מערכות web וסלולר מתקדמות ונבחרה להפיץ את פלטפורמת WorkLight בישראל. בין לקוחותיה: YNET, בנק לאומי, סלקום, כלל ביטוח, קונדואיט, ICQ ועוד.  פלטפורמת WorkLight היא פלטפורמה לפיתוח וניהול של אפליקציות סלולר, המותאמות למגוון מכשירים סלולריים חכמים – אייפון, אנדרואיד ובלקברי ולמגוון טאבלטים – אייפד, סמסונג גלקסי ואחרים. ייחודה של הפלטפורמה הוא ביכולת האינטגרציה שלה למערכות המידע הארגוניות (Legacy), החצנת המידע וביצוע אינטרקציות דו- כיווניות תוך שמירה על רמת אבטחת מידע גבוהה ביותר.

נאור מן, מנכ"ל משותף, ריל קומרס

דרור יעקובסון - מנכ"ל משותף ריל קומרס, יוני ברנע ומשה אפיף - דואר ישראל

אירועים קרובים