מירס השיקה חנות אפליקציות לאנדרואיד

פיתוחה של חנות האפליקציות ארך יותר משנה והיא כוללת מאגר של עשרות אלפי תכנים מישראל ומהעולם בתחומי המוסיקה, משחקים, אפליקציות, וידיאו וגרפיקה ● גיא ידלין, המשנה למנכ"ל מירס: "זאת חנות ראשונה מסוגה בארץ הכוללת עשרות אלפי תכנים המותאמים למכשיר האנדרואיד , עם ממשק משתמש מתקדם בעברית וחיוב דרך חשבונית מירס"

מירס השיקה היום (ב') את מירס מרקט – חנות אפליקציות ותוכן לפלטפורמת האנדרואיד. פיתוחה של חנות האפליקציות ארך יותר משנה והיא כוללת מאגר של עשרות אלפי תכנים מישראל ומהעולם בתחומי המוסיקה, משחקים, אפליקציות, וידיאו וגרפיקה. כל התכנים ייחודים ומותאמים לפלטפורמת האנדרואיד.

לדברי גיא ידלין, המשנה למנכ"ל מירס, "אנו שמחים להציע לקהל לקוחותינו עולם שלם של אפליקציות המרוכזות תחת קורת גג אחת, זאת חנות ראשונה מסוגה בארץ הכוללת עשרות אלפי תכנים המותאמים למכשיר האנדרואיד , עם ממשק משתמש מתקדם בעברית וחיוב דרך חשבונית מירס. כמובן שעם הזכייה במכרז התדרים אנו צפויים להציע מגוון חידושים והטבות עבור לקוחותינו".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אלעד

    אדון גיא, לא איחרתם קצת את המועד? נדמה לי שאורנג' יצאו עם החנות הראשונה כמעט שנה לפניכם. לא נורא, העיקר שתמכרו שם תכנים ושלמפתחים יהיה מה לאכול

אירועים קרובים