אצל ג'ימי על הדשא – פרק ב'
יבמ ו-EMC הן מתחרות עזות והיסטוריות על שוק האחסון, ולאחרונה גם בשוק המיחשוב המעונן, אך יש להן גם אינטרסים משותפים רבים, כשיבמ משתפת את EMC במידע מ-ממשקי המיינפריים שלה. הכול לטובת הלקוחות שיביאו יותר עסקים לשתי המתחרות. ניצפן מימין: יצחק במבג'י (במבי), סמנכ"ל בכיר מגזרים פיננסי, טלקום, תעשיה, תיירות, יבמ ישראל, לצידו יוחאי גל, ה-CTO של EMC ישראל ודני נויברגר, מנכ"ל EMC בארצנו
המסורת נמשכת. לקוחות חברת המחקר STKI, שנוסדה על ידי ג'ימי שוורצקוף, מוזמנים מדי שנה בחודש מרץ, לכנס ששיאו מצגת המספרים והדירוגים של תעשיית ה-ICT הישראלית. בעברית הכוונה "למי (נפח שוק) יותר גדול" בתחומים השונים מאינטגרציה כללית ועד BI אנליטי ועוד ועוד ועוד. ים של מספרים, טבלאות וחתכים. כך, רוב החברות, גדולות כקטנות, יכולות למצוא עצמן במקום טוב באחד התחומים. הכנס נערך ביום שלישי בשבוע וביום שישי שלאחריו, מוזמנים הבכירים, מנכ"לים ומנמ"רים, לדשא בביתם של סילביה וג'ימי שוורצקוף שבבני ציון.

















תגובות
(0)