ב-FBI מבקשים להרחיב את הציתות באינטרנט

בסוכנות טוענים, כי המצב הנוכחי, בו לא ניתן לצותת במהירות ובצורה יעילה לתצורות רבות של תקשורת אלקטרונית, מסכן את ביטחון הציבור ● חלק מספקיות האינטרנט מחויבות להפעיל טכנולוגיה שתאפשר ציתות לפי צו של בית משפט, בעוד שאחרות חייבות ליישם את הטכנולוגיה רק לאחר שהצו הוצא ● ואלרי קרפוני, היועצת המשפטית של ה-FBI: "אנשי הסוכנות 'מגששים באפילה' ואינם יכולים, להניח יד על ראיות חשובות באמצעות ציתות, אפילו אם בית המשפט הוציא צו מתאים"

ה-FBI מתריע: זהירות, מתקפות קיברנטיות אירניות

ב-FBI מבקשים להרחיב את הטכנולוגיות והסמכויות לציתות באינטרנט – וטוענים כי המצב הנוכחי, בו לא ניתן לצותת במהירות ובצורה יעילה לתצורות רבות של תקשורת אלקטרונית, מסכן את ביטחון הציבור. לטענת ואלרי קרפוני, היועצת המשפטית של ה-FBI, "אנשי הסוכנות 'מגששים באפילה' ואינם יכולים, מסיבות משפטיות וטכניות, להניח יד על ראיות חשובות באמצעות ציתות, אפילו אם בית המשפט הוציא צו מתאים". קרפוני אמרה את הדברים בעדותה בפני ועדת המשפטים של בית הנבחרים האמריקני.

"בעולם שבו טכנולוגיות התקשורת משתנות במהירות (…) מתמודדים ב-FBI, ובסוכנויות נוספות של הממשל, מול פער שהולך ומתרחב בין הסמכויות המשפטיות לציתות לתקשורת אלקטרונית לפי צו של בית משפט לבין היכולת המעשית לצותת בפועל", אמרה קרפוני.

על פי קרפוני, ב-FBI לא מבקשים לשנות את התצורה הטכנית של האינטרנט, וניתן ליישם את הטכנולוגיות הנחוצות "בארכיטקטורה הנוכחית של רשת האינטרנט". בסוכנות לא קוראים גם, לדברי קרפוני, לערוך שינויים יסודיים בטכנולוגיות ההצפנה, למרות שבעבר הציעו אנשי ה-FBI לחברות שמציעות טכנולוגיות אלה למצוא דרך שתאפשר לסוכנות לגשת, במידת הצורך, לתכנים המוצפנים.

קרפוני התלוננה בעיקר על ספקיות אינטרנט שאינן נעתרות כלל לצווים של בית משפט "במהירות ובצורה יעילה", או נעתרות רק לאחר שמושקעים בכך "מאמצי שכנוע ניכרים". הבעיה העיקרית, לדבריה, היא שהחובות של ספקיות האינטרנט אינן מוגדרות בצורה אחידה. חלק מהספקיות מחויבות להפעיל טכנולוגיה שתאפשר ציתות לפי צו של בית משפט, בעוד שאחרות חייבות ליישם את הטכנולוגיה רק לאחר שמוציאים צו של בית משפט.

"מהניסיון שלנו, חלק מהספקיות משתפות פעולה עם הממשל על מנת לפתח פתרונות ציתות מתאימים, בעוד שלספקיות אחרות אין את הידע או המשאבים הנחוצים לכך", ציינה קרפוני. כתוצאה מכך לא יכולים ב-FBI להשיג את התכנים הנחוצים "באופן קבוע", אפילו כאשר הסמכות המשפטית נתונה בידם. היא הביאה שתי דוגמאות למקרים שבהם "הגישוש באפילה" חיבל בחקירות ה-FBI – חקירה אחת עסקה בבלדרות סמים בין דרום אמריקה לבין ארצות הברית, וחקירה אחרת שעסקה בתכנים פורנוגראפיים של ילדים.

החוק האמריקני מתיר לספקיות שירות לצותת לנתונים בתקשורת אלקטרונית, אך לא בדואר אלקטרוני שמבוסס על האינטרנט, ברשתות חברתיות ובשירותי P2P.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Generalovs

    A rare though life-threatening form of fasciitis is necrotizing fasciitis, which is a bacterial infection of the fascia (general fasciitis is not an infection). Typically, the bacterium is group A streptococcus, common in the environment and normally present on the skin. The bacteria become extraordinarily aggressive when they enter the body, usually through what often is a minor wound. The initial infection, called severe group A streptococcal infection, is as the name implies very severe, though usually treatable when detected early. When the bacteria are able to burrow into the fascia and become established in an anaerobic (oxygen-free) environment, the infection progresses to necrotizing fasci- itis, in which it causes the infected fascia and surrounding tissues to die (hence the designation "flesh-eating" infection). Treatment requires massive amounts of intravenous antibiotics along with surgery to remove all necrotic (dead and dying) tissue. Hyperbaric oxygenation (enclosure in an environment of 100 percent oxygen under pressure) sometimes can slow the spread of the bacteria and preserve tissue. Buy Cigarettes c37h Chemotherapy Drugs Buy Cheap Cigarettes Online and penis, in the rectum, with re-exposure Cheap Cigarettes d51z indigestion See DYSPEPSIA.

אירועים קרובים