שבוע טוב ל-eToro הישראלית: גייסה הון גדול מקרן ספארק וזכתה ב-Best of Show של ועידת FinovateEurope

על פי השקעת הון הסיכון הנוכחית שקיבלו יוני ורונן אסיא - בניו של מייסד מג'יק, דייויד אסיא - מקרן ספארק האמריקנית, נראה כי הם הציגו למשקיעים הנוספים תוכנית ברורה "איך להרוויח כסף באינטרנט"

03/02/2011 17:44

נראה כי הפריחה של שירותי רשת ההשקעות הגלובלית לא עוצרת לרגע, וחברות סטארט-אפ המפתחות פלטפורמות טריידינג מתקדמות וגמישות זוכות לתשומת לב הולכת וגוברת. בעידן בו שוב הולך ומסתבר, כי למרות החיבור של אפליקציות האינטרנט לכל זרימת מידע הנוגעת לנו, עדיין קשה מאוד לסטארט-אפ אינטרנט טיפוסי להציג תשואה שנתית תחרותית יחסית להשקעה העצומה בעובדים, ציוד, פרסום ושיווק, כדאי להסתכל על סטארטאפים שיותר "קרובים לכסף" מסטארט-אפים אחרים.

כמעט תמיד מדובר על חברות הזנק המציעות שירות משופר לזה שאנשים כבר רגילים לשלם עבורו קודם, אך עתה יקבלו אותו  בצורה טובה יותר ממה שיכולים להציע המתחרים הוותיקים יותר. משהו חצי-חדש המחליף שחקנים גדולים ואיטיים שמודל הפעולה שלהם הפך לפחות רלוונטי או פחות אטרקטיבי.

דוגמה מצויינת לחברת רשת השקעות גלובלית שנראה שהולכת בדיוק בדרך הנכונה, היא הסטארט-אפ הישראלי טרדונומי (Tradonomi), שמפעילה את אתר האונליין פורקס eToro. על פי השקעת הון הסיכון הנוכחית שקיבלו יוני ורונן אסיא – בניו של מייסד מג'יק, דייויד אסיא – מקרן ספארק האמריקנית, נראה כי הם הציגו למשקיעים הנוספים תוכנית ברורה "איך להרוויח כסף באינטרנט", או בז'רגון של טריידרים של מט"ח, "כיצד להפוך כל פיפס לתזרים מזומנים חיובי".

eToro, שכבר מספקת שירותי מסחר במט"ח ב-130 מדינות ברחבי העולם – לרבות אנגליה, גרמניה, ספרד, צרפת וארצות הברית, הודיעה כעת, כי עברה את רף מיליון וחצי המשתמשים הרשומים ומציגה קצב גידול של 2,000 חשבונות חדשים מדי יום. אתמול (ד') היא אף זכתה בפרס "Best of Show" בוועידת FinovateEurope, המתמחה בפתרונות טכנולוגיים לעולם הפיננסים העולמי.

החברה, שפועלת ממשרדים בניו יורק וברמת החייל בתל-אביב, כבר גייסה השקעות הון סיכון קודמות משורה של משקיעים גדולים, דוגמת חמי פרס מקרן פיטנגו ואלי ברקת מקרן BRM.

כל חדשות הסטארט-אפים – עכשיו בסטארטאפמניה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים