תוכן שיווקי

סינולוג'י ישראל נבחרה להשיק בארץ סדרת כוננים חדשה של Western Digital

31/07/2014 17:34

חברת WD מכריזה על סדרת כוננים חדשה – WD Red™ Pro המיועדת לפתרונות NAS שבנויים ממערכי RAID מקצועיים בני 8 עד 16 כוננים קשיחים.

סדרת WD Red™ Pro מצטרפת ומשדרגת את סדרת WD Red הקיימת וזמינה נכון ליום ההשקה בנפחים של 2TB, 3TB ו-4TB. כונני WD  Red™ Pro מבוססים על 7200 RPM ונתמכים על ידי אחריות מוגבלת בת חמש שנים, לעומת שלוש שנות אחריות מוגבלת עבור כונני WD Red.

בנוסף שחררה WD את טכנולוגיית NASware 3.0 החדשה המשפרת משמעותית את יציבות ויכולת השרידות של מערכי RAID מקצועיים. באמצעות טכנולוגיה זו הרחיבה WD את התמיכה בפתרונות NAS מתקדמים וכעת מותאמת סדרת WD Red לתמיכה במערכי RAID, הבנויים מכונן קשיח אחד עד שמונה כוננים קשיחים, ואילו סדרת WD Red™ Pro הותאמה לעבודה במערכי RAID, הבנויים מ-8 עד 16 כוננים קשיחים.

"אנחנו גאים שחברת WD העולמית בחרה בנו להשיק את סדרת הכוננים החדשה שלה", ציין עדי צוקרברג, מנכ"ל סינולוג'י ישראל. "כשותפים אסטרטגיים של WD בעולם וכמובילי קטגוריית NAS Storage, אנחנו רואים בבחירה זו מהלך טבעי המחדד את היכולת המשותפת של שתי החברות להציע פתרונות NAS Storage מקצועיים וכלכליים כאחד הכוללים אחסון, גיבוי והמשכיות עסקית".

סינולוג'י ישראל מציעה קשת פתרונות ויכולות העונים לכל צורך ולכל תקציב וכל זאת באמצעות מערכת ההפעלה עטורת הפרסים, קו המוצרים העשיר בתחום ומעטפת שירותים מקצועית.

"האפשרות שלנו לספק במהירות וביעילות פתרונות שיתוף מידע מתקדמים ושכבות הגנה רבות למידע העסקי וכל זאת מבלי לחרוג מהתקציב הארגוני היא מהבולטות בתחום", הוסיף צוקרברג.

מוצרי החברה מוטמעים בקלות ובמהירות בכל סביבה עסקית בסיסית או מורכבת ומספקת בין היתר פתרונות המשכיות עסקית מתקדמים, פתרונות ענן פרטיים,  ועד לפתרונות אחסון וגיבוי מקצועיים לסביבות וירטואליות לרבות רישוי VAAI של VMware ותמיכה מלאה ב ODX של Hyper-V.

WD הינה יצרנית כוננים קשיחים המובילה בעולם. החברה מקפידה על חדשנות ומספקת פתרונות לכל דרישות השוק הקיימות והמתפתחות. קווי המוצר של החברה מאופיינים בגמישות וביציבות ומציעים פתרונות החל מכוננים לתחנות עבודה, דרך פתרונות NAS Storage בסיסיים ומתקדמים ועד לפתרונות Enterprise מתקדמים בכל הרמות.

למידע נוסף ולפרטים מלאים ניתן לפנות לסינולוג'י ישראל www.synology.co.il.

אירועים קרובים