מארק צוקרברג יעיד בתביעה של אדם שניסה להונות אותו

פול סגליה טען שחתם עם מייסד פייסבוק על חוזה שמעניק לו יותר ממחצית הרשת החברתית, אולם בית משפט אזרחי פסק כי מדובר בחוזה מזויף ● צוקרברג יעלה על דוכן העדים במשפט הפלילי שמתנהל נגד סגליה בגלל הזיוף

מסתכל אל העתיד שמעבר לפייסבוק? מארק צוקרברג

מארק צוקרברג, מייסד ומנכ"ל פייסבוק (Facebook), יזומן להעיד נגד אדם מצפון מדינת ניו-יורק שניסה להונות אותו, כך הודיע התובע הפדרלי.

צוקרברג צפוי להיות עד מפתח נגד פול סגליה, המואשם שזייף חוזה עימו משנת 2003, שלכאורה מעביר לו מחצית מחברת פייסבוק. "זהו עד שהמדינה יודעת ב-100% שהיא תזמין לבית המשפט", אמר עוזר התובע של ארצות הברית בשימוע שנערך בבית המשפט הפדרלי של מדינת ניו-יורק. המשפט עתיד להתחיל ב-17 בנובמבר השנה.

סגליה הגיש ב-2010 תביעה נגד צוקרברג ופייסבוק, בטענה כי חתם עם המיליארדר על החוזה כשהיה סטודנט צעיר באוניברסיטת הארוורד. אז פייסבוק הייתה רק בתכנון ו-ודאי שאי אפשר היה לדעת שהיא תצבור כל כך הרבה פופולריות במרוצת השנים.

ב-2012 הואשם סגליה בזיוף מסמכים כחלק מתביעתו, כולל החוזה ותכתובת עם צוקרברג. במרץ האחרון דחה שופט פדרלי את התביעה של סגליה ופסק כי החוזה שהציג מזויף.

בשימוע שנערך אתמול דחה השופט בקשה מצד פרקליטיו של סגליה להוציא צווים לקבל רישומים של הטלפון הסלולרי, תיבות האי-מייל ורישומי הבנק של צוקרברג מהשנים 2003 עד 2004. הוא אף לא התיר את בקשתם לקבל את רישומי תיבת הדואר של צוקרברג מטעם הארוורד, וגם לא רישומים אפשריים נגדו על שימוש ללא היתר במערכת המחשב של האוניברסיטה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים