מגלים עניין: פינטרסט היא הרשת החברתית עם שביעות הרצון הגבוהה ביותר

שיעור שביעות הרצון ממנוע החיפוש של גוגל הוא 83% ודווקא טוויטר מאכזבת יחסית עם רק 69% שביעות רצון

סקר חדש בדק את שביעות הרצון של הלקוחות בארצות הברית מרשתות חברתיות פופולריות כגון: פינטרסט (Pinterest), פייסבוק (Facebook), לינקדאין (LinkedIn) ועוד. את הסקר ערך מכון המחקר American Customer Satisfaction Index.

ועכשיו לנתונים: שיעור שביעות הרצון מפייסבוק הגיע ל-67%, שהם 8% יותר מסקר דומה שנערך בשנה הקודמת, אולם הרשת החברתית פינטרסט מובילה עם אחוז שביעות רצון מרשים של 76% (לעומת 70% בסקר משנה שעברה).

שביעות הרצון מלינקדאין, שמיועדת בעיקר לקשרי עבודה, דומה לזו של פייסבוק – 67%. כמו הרשת החברתית הפופולרית בעולם, גם היא עלתה ב-8% לעומת הסקר הקודם.

שביעות הרצון מהציפור הכחולה, טוויטר (Twitter), עלתה ב-6% והגיעה ל-69%.

ויקיפדיה (Wikipedia) רשמה בהקשר זה ירידה של 5% ל-74%, בעוד שגוגל (Google) רשמה עלייה והגיעה ל-83%.

בפרק הניתוח של הסקר נכתב כי "שיעור שביעות הרצון של לקוחות גוגל הוא מהגבוהים בסקר שלנו, ונוכח מעמדה המוביל בין מנועי החיפוש ומסד הלקוחות הנאמן שלה, המתחרים יתקשו מאוד להדיח אותה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים