טלדור תפיץ את המוצר של User1st להנגשת אתרי אינטרנט

המוצר, שזכה באחרונה בציון לשבח מטעם משרד ראש הממשלה, מבצע את הפעולה באופן אוטומטי, על פי הדרישות העומדות בתקינה הישראלית לנגישות השירות באינטרנט

טלדור חתמה על הסכם הפצה בישראל עם User1st, במסגרתו היא תפיץ את מוצר החברה להנגשת אתרי אינטרנט באופן אוטומטי, על פי הדרישות העומדות בתקינה הישראלית לנגישות השירות באינטרנט. החברה מסיימת בימים אלה מספר פרויקטים להטמעת המוצר בקרב לקוחותיה.

User1st פועלת מ-2012 ומציעה פתרון המותאם לגודל האתר והלקוח. היא החלה את מכירותיה בישראל מוקדם יותר השנה ובימים אלה מבססת את קשריה עם משווקים בינלאומיים.

לדברי נתן פרידחי, סמנכ"ל קבוצת מערכות בטלדור, "לפני מספר שנים השקנו, בשיתוף בנק לאומי, את הכספומט הראשון המונגש לעיוורים. אנחנו שמחים להנגיש גם אתרי אינטרנט, עם User1st, ולקחת חלק בקידום עקרונות הנגישות בישראל, שהוא בעינינו נושא ראשון במעלה".

יצוין כי הפתרון של User1st זיכה אותה בציון לשבח ליזמות ולחדשנות למטרות רווח לשנת 2014 מטעם משרד ראש הממשלה. לדברי עמיחי מירון, מייסד ומנכ"ל החברה, "מעמד קבלת הפרס מעניק נדבך נוסף של הערכה וקידום תחום הנגישות בארץ, ומפרה את הקרקע להשקעות ופיתוחים נוספים לאוכלוסיות בעלות המוגבלויות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים