תוכן שיווקי

בנק ירושלים הטמיע את פתרון הגלישה המאובטחת Smart Browser

25/06/2014 12:25

בנק ירושלים סיים את הטמעת פתרון הגלישה המאובטחת Smart Browser, המשתמש בטכנולוגיות  Citrix להפרדת מחשבי הקצה בארגון מגלישה באינטרנט. את הפתרון הטמיעה חברת אינטגריטי תוכנה .

Smart Browser הוא פתרון מוביל כיום בתחום הגלישה המאובטחת באינטרנט לארגונים. הפתרון הוא פרי מיזם משותף של חברת אינטגריטי תוכנה וחברת אמן ומשמש כבר עשרות אלפי גולשים בישראל מארגונים שונים. המוצר עבר עשרות סקרי אבטחת מידע ונמצא מתאים לשימוש בארגונים ביטחוניים ופיננסיים מובילים.

אורן פנסו, מנהל יחידת טכנולוגיות תשתית בבנק ירושלים: " בנק ירושלים מעוניין בהגנה הטובה ביותר מפני סיכוני  האינטרנט. הפתרון שבחרנו הוא הפרדת הגלישה לאינטרנט מהרשת הפנימית באמצעות טכנולוגיות של Citrix. ה-  Smart Browser הופך את הנושא לפשוט וקל-  על ידי הפניית לינקים אוטומטית מתוך הרשת הפנימית , באופן שקוף למשתמש. בפועל,  המערכת המאובטחת מבצעת את ניהול המשתמשים, הזדהות יחידה, ניהול וחסימת פלאשים, הורדת והעלאת קבצים בצורה קלה וידידותית וממשק לכל תוכנת הלבנה קיימת".

ארז גולדשטיין, מנכ״ל אינטגריטי: "אנו גאים בבחירה של בנק ירושלים ב Smart Browser. הבנק מצטרף לשורה של ארגונים  שבחרו ויישמו את הפתרון ובכללם מגדל ביטוח, בנק הפועלים, AIG, פסגות, מנורה מבטחים ועוד. אני מעריך כי ארגונים כיום מזהים באינטרנט את האיום המרכזי בסיכוני אבטחת המידע הקיימים וינסו למנוע אותו לחלוטין על ידי הפרדת הרשת הפנימית מגלישה החוצה אך ללא פגיעה בחווית המשתמש. אני מעריך כי ארגונים רבים יממשו הפתרון בעתיד ואנו כבר חווים 'גל' של פניות מחברות שונות ממגזרי הביטחון, הבריאות, הטלקום ושירותים המוגדרים כקריטיים למשק."

אודות אינטגריטי תוכנה
חברת אינטגריטי תוכנה מתמחה במתן פתרונות תוכנה למגזר הארגוני בישראל תוך שימת דגש על יושרה, שרות ומקצוענות. פתרונות התוכנה כוללים מוצרים ייחודיים, הטובים ביותר מסוגם, מישראל ומחו"ל בשילוב עם שירותים מקצועיים על ידי מומחים טכנולוגיים מהדרגה הראשונה. המוצרים והשירותים המסופקים על ידי החברה הינם במספר תחומים עיקריים: פתרונות CITRIX, אבטחת מידע, תשתיות תוכנה, וניהול תוכן ( ECM).

אירועים קרובים