תוכן שיווקי

לקראת אירוע | דדי דבורסקי, מנהל NessPRO: "תחום ניהול וניטור המערכות העסקיות יעמוד בלב העשייה של המנמ"רים"

24/06/2014 13:16

מאת: הילל יוסף

"כבר לפני יותר משלוש שנים זיהינו את תחום הפתרונות לניטור ולניהול מערכות עסקיות – לצד פתרונות לניהול תהליכים חוצי ארגון – כנושא שיש לתקוף ולהיות ערוכים לדרישות הלקוחות הארגוניים" כך אומר דדי דבורסקי, מנהל NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות.

דבורסקי התראיין יחד עם עמית ארמוזה, מנהל חטיבת השו"ב ב-NessPRO, לקראת כנס שעורכת הקבוצה, שיישא את השם Master Your Business Application. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ג', 1 ביולי, באולם אירועים East, רח' קרמניצקי 12, תל אביב. בכנס יוצגו פתרונות לשיפור מתמיד של ביצועי היישומים וחוויית הלקוחות מתוצרת חברות המיוצגות ע"י NessPRO.

דבורסקי ציין כי "כנס השו"ב השנתי של NessPRO יעמוד השנה בסימן דואט בין סיפורי הצלחה של לקוחות להצגת המילה האחרונה בתחום השו"ב על ידי היצרנים, אותם אנו מייצגים. מטרת המפגש היא לאפשר ללקוחות קיימים וחדשים ללמוד אחד מהשני וכמובן ממומחי הידע של NessPRO מה חדש בתחום".

"הכנס יתמקד השנה בניהול היישומים הארגוניים" אמר דבורסקי. "במציאות הטכנולוגית היום, מנמ"רים נדרשים לספק לארגון תשתית טכנולוגית על מנת לשפר את יכולת התחרות מול המתחרים. יתרה מזאת, ארגונים שלא יתקדמו, לא ישרדו. לארגונים יש צורך, אותו על יחידות ה-IT לספק – להעניק חוויית לקוח מיטבית, בכל ערוץ טכנולוגי, בכל מכשיר ובכל זמן".

דבורסקי הדגיש כי כדי לעמוד בדרישה זו "על המנמ"רים לנהל באופן מושכל את מערך היישומים הארגוני. הדבר כולל מספר רבדים – החל מניהול הזמינות והביצועים ועד לתיעוד השימוש. בעזרת הפתרונות ומומחי הידע של NessPRO, אנו מספקים ללקוחות תהליך שיפור מתמיד של היישומים, הכולל מדידה של הביצועים – הן מנקודת מבט של חוויית הלקוח והן מנקודת המבט של ה-Data Center, ניתוח ועיבוד הנתונים, ומתן המלצות לשיפור".

"NessPRO יצרה סל פתרונות מאד מעניין, פתרונות שיכולים לפעול הן בסביבת הענן והן באתר הלקוח ומצליחים  להתמודד בהצלחה גדולה מול כל ספקי התוכנה הגדולים ולתת מענה הולם לצרכי הלקוחות" אמר עמית ארמוזה. "בכנס יוצגו פתרונות טכונולוגיים וסיפורי לקוחות של מספר חברות. האחת, Clarisite, מספקת פתרון לשיפור חוויית לקוח בערוצי האינטרנט, כלי ניתוח למפתחי האתר לשיפור הקיים ויצירת מוצרים חדשים ואף יכולת להתמודדות עם תביעות משפטיות באמצעות הוכחות קבילות. החברה השניה, Riverbed, מספקת פתרון מלא לניהול APM, מרובד התקשורת ועד לניהול כלל היישומים הארגוניים. השלישית היא Aternity, המנהלת את חוויית הלקוח תוך מדידת השימוש, על פני כל היישומים ועבור כלל המשתמשים. הרביעית היא Neebula, המאפשרת מידול של היישומים הארגונים לטובת תעדוף וניהול נכון של אירועי תשתית ואירועי אבטחת מידע, בהתאם למידת השפעתם על הפעילות העסקית. חברה  נוספת היא Evolven, הפועלת בתחום ה- IT Operations Analytics. הפתרון שלה מאפשר זיהוי מהיר של בעיות, על ידי ניתוח Big Data של תפעול ה-IT".

דבורסקי הוסיף  כי "בשנה האחרונה אנו חווים דרישות  הולכות ומתרבות מצד הלקוחות וביצענו מכירות מאד משמעותיות בכל מגזרי התעשייה. בימים אלה אנו שוקדים על הרחבת סל הפתרונות ואני מאמין שכבר לקראת סוף השנה נוכל להציע לשוק הישראלי הרחבה מעניינת ואטרקטיבית לסל הפתרונות הקיים".

לפרטים נוספים על הכנס לחצו כאן

אירועים קרובים