תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | גיל דון, EMC: "הדרישה של ארגונים לאפס דאון טיים הפכה מחלום למציאות"

23/06/2014 12:41
גיל דון, מנכ"ל וריטאס ישראל

"ככול שהתלות של ארגונים במערכות המידע שלהם גדלה, ומערכות המידע הופכות קריטיות  בכול תהליך עסקי, כך אנחנו רואים פחות ופחות סבלנות של המשתמשים לתקלות הגורמות לאי זמינות של המידע והמערכות. המשתמשים מצפים ודורשים שהמערכות יהיו באוויר וזמינות בכול זמן ומכול מקום, בטח בעידן בו כול סמארטפון או טאבלט משמש להזנה או צריכה של מידע מהמערכות הארגוניות, ותהליכים עסקיים מתבצעים מסביב לשעון", כך אמר גיל דון, מנהל חטיבת Data Protection and Availability ב-EMC ישראל. דון דיבר בפתח אירוע ללקוחות החטיבה אותו קיימה EMC בגני התערוכה תל אביב, בהשתתפותם של כ-150 מנהלי תשתיות ומקצועני IT מהמגזר הארגוני.

דון ציין כי "העלויות הגבוהות הנגרמות לארגון כתוצאה מזמני השבתה (down time) נמצאות בעלייה, וכיום אנחנו מדברים על נזק ממוצע של 750 דולר ויותר לכול דקת השבתה. אלא שכיום הדרישה של ארגונים לאפס דאון טיים הופכת מחלום למציאות, כאשר מערכת VPLEX מגיעה עם יכולת שמאפשרת תמיכה מלאה בדרישה ל-zero down time, עם זמינות מקסימלית של רוב מערכות האחסון המוכרות. אבל לא מדובר רק בתמיכה לצורך התאוששות מאסון, אלא גם כשנדרשת תחזוקה שוטפת ושדרוגים של מערכות מבלי לנתק את מערכות הייצור, ומבלי לפגוע ביכולות העסקיות של הארגון."

"עולם ה-IT הולך לכיוון של דטה סנטר מונחה תוכנה (Software Defined Data Center), והמגמה הזו נכנסה גם לתחומי הגנת המידע והזמינות. אנחנו היחדים שמביאים לשוק פתרון מקצה לקצה שמשתלב יחד עם  פתרון ה-SDDC שלנו Viper. סל המוצרים שלנו נותן פתרון מלא לאורך חיי המידע החל מ-VPLEX, Recover Point וכלה במערכות ארכוב מבוססות דיסק שיכולות לתמוך בעשרות פטה של מידע לכל סוגיו לעשרות שנים קדימה."

דון הוסיף כי "בתחום הגיבוי החידוש הוא בכך שפתרונות EMC מציעים למנהלי האפליקציות כדוגמת אורקל או סאפ לבצע תהליכי גיבוי של האפליקציות בצורה עצמאית ישירות ל-Data Domain ללא תלות בתוכנת הגיבוי הקיימת בארגון. כמובן שבמקביל אנחנו נותנים למנהלי התשתיות כלים לפיקוח, דוחות ואנליזה מלאה על כל התהליך. מדובר כאן בהתייעלות משמעותית שמפשטת את תהליכי ה-IT מצד אחד, וחוסכת משאבים ועלויות מהצד השני. אנחנו מציעים היום לכל ארגון לעבור ל-Data Protection as a Service על ידי שילוב של תוכנת הגיבוי שלנו ומערכת גיבוי לדיסק המובילה בעולם Data Domain, שמההכרזה האחרונה גם התוכנה וגם החומרה שלה עובדות במודל של Multitenancy, מה שמאפשר מתן תצורה של ענן ללא משמעות מהיכן הגיבוי או השיחזור יתבצע״.

״בשנתיים האחרונות זכינו ויישמנו את הפרויקטים הכי משמעותיים בתחום  בכל המגזרים השונים בישראל והוכחנו שקו המוצרים שלנו הוא המתקדם מסוגו, לפי IDC חברת EMC היא ספקית ה-Data Protection הגדולה בעולם ומשקיעה מדי שנה במחקר ופיתוח בתחום יותר מהכנסותיהן יחד של שתי החברות הבאות אחרינו בתחום״.

סטיב קלטג'ירונה, מנהל טכנולוגיות בכיר בחברת EMC

"איחזור מיידי של המידע"
סטיב קלטג'ירונה, מנהל טכנולוגיות בכיר בחברת EMC, אמר כי "אחד האתגרים הגדולים של ה-IT בארגונים הוא לעמוד ב-SLA למשתמשים העסקיים של הארגון. יש גידול מתמיד במידע – ביג דאטה, מובייל, דיגיטל, M2M, המגמה היא של התפוצצות מידע, והאנשים האמונים על Data Protection נדרשים לעמוד בקצבים אלה. המידע חייב להיות זמין וניתן לאחזור בכול זמן ובכול מצב. כאשר מתרחשת נפילה וקיים צורך לאחזר את המידע, הארגון מצפה ודורש שהמידע יאוחזר בצורה מיידית, ללא תקלות וללא השהיות. לאף גורם בארגון לא יהיה אכפת אם שרת נפל או דיסק לא עבד, הדבר היחיד שיעניין את הארגון יהיה אם הצלחת לאחזר את המידע או לא. שם המשחק הוא בתוצאה, לא בהשתדלות ולא בדרך. EMC פיתחה מוצרים שכול מטרתם היא לספק תוצאה בשעת הצורך, והיא מבוססת ארכיטקטורה ייחודית – Data Invulnerability Architecture."

אירועים קרובים