תוכן שיווקי

EXSITU השיקה את הדור השני של הדסקטופ הווירטואלי החכם (SVD) על בסיס טכנולוגית CITRIX .

23/06/2014 12:18

בחודש האחרון הטמיע חברת EXSITU את הדסק טופ הווירטואלי החכם המבוסס על שילוב טכנולוגיית CITRIX ומערכות  CLUOD IT מתקדמות.

בשונה משימוש בשרתים וירטואליים בלבד שמהווים רק פתרון חלקי, הטכנולוגיה החדשה מאפשרת לחברות ולעסקים לעבוד באופן מלא מכל מקום ותחת כל מערכת הפעלה ללא תלות במשאבי החברה בענן. הפתרון מאפשר עבודה מלאה עם כל הנתונים והאפליקציות הקיימות במשרד מכל מחשב או מכשיר חכם באופן אינטואיטיבי ובכך מאפשר להגדיל את התפוקה והגמישות העסקית בארץ ובחו"ל.

עד לא מזמן הייתה הטכנולוגיה של חברת CITRIX נגישה לחברות גדולות וארגוני ענק בלבד בעקבות עלויות הקמה גבוהות ותשתיות מחשוב מתקדמות הנדרשות כתשתית לפתרון. EXSITU הינה החברה היחידה בארץ המאפשרת לעסקים קטנים ובינונים לעבוד בכלים מתקדמים של SVD בשילוב עם מערכת ה Cloud IT הייחודית.

EXSITU. דסק טופ ווירטואלי החכם יוסי אסרף מנכ"ל EXSITU  ציין כי "השקעות הענק במערכות ה  CLOUD IT והדסקטופ הוירטואלי החכם (SVD) מהוות את הדור הבא של מחשוב הענן לאור העובדה כי ישנה דרישה הולכת וגוברת של עסקים וחברות בימינו לתשתית משתנה של שולחנות עבודה, לגישה לאפליקציות ולנתונים שונים ממיקומים שונים בשילוב צורך גדל והולך של בקרה ואבטחת מידע עבור סביבות עבודה".

מערכת הCLOUD IT  מבוססת על פלטפורמת ניטור ענן מהמתקדמות בעולם. בשימוש כלים אוטומטים וניטור אנושי רציף של המערכת. מעבר לשליטה וניהול של מערכות השרתים בענן מערכת הCLOUD IT   מאפשרת שליטה בקרה ותחזוקה גם של עמדות המחשב הפיזיות בארגון ובאופן אוטומטי. למשל האפליקציות העסקיות המותקנות תחת מערכת ה SVD במכשיר הנייד של העובד או במחשבו האישי מותקנות ומוסרות באמצעות מנהל המערכת בארגון, כך למשל אם עוזב עובד את החברה נמחקות האפליקציות והרשאות הגישה של העובד באופן אוטומטי ממחשבו האישי וממכשיר הסמארטפון שלו.

חברת EXSITU הצליחה ליצור ענן מנוהל העובר בכל רגע נתון בדיקה ואופטימיזציה אוטומטית וידנית וכך בשונה משירותי הענן המסורתי, מאפשרת החברה ללקוחותיה עבודה רציפה ונקייה מתקלות גם באופן מקומי וגם תחת מטריית הענן.

בימים אלו מפתחת החברה יכולות חדשות בתחום יכולות העיבוד הגרפי על בסיס תשתיות הענן המהוות את הדור שלישי בטכנולוגית ה- SVD, חברת EXSITU תציג את פתרון ה Graphix החדש שלה כנראה לקראת סוף השנה הנוכחית.

לאתר החברה

אירועים קרובים