הסוכנות היהודית החלה בשדרוג מערכת ה-ERP של אורקל בהיקף מיליוני שקלים

הסוכנות היהודית החלה בשדרוג מערכות ה ERP שלה ● לא ברורה העלות של הפרוייקט כרגע אולם מובן כי מדובר בפרויקט ענק

הסוכנות היהודית החלה באחרונה בפרויקט לשדרוג מערכת ה-ERP שלה, מבית אורקל (Oracle). היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו אותו במיליוני שקלים בודדים. הפרויקט החל באפריל השנה וצפוי להסתיים באוקטובר 2014.

את הפרויקט מבצעים אנשי ה-IT של הסוכנות, בשיתוף אגף הייעוץ והפרויקטים של אורקל ישראל. את הפרויקט מוביל אופיר שלוסברג, מנהל חטיבת ה-ERP של הסוכנות היהודית.

מערכת ה ERP שייכת לסוכנות כבר משנת 2004. במסגרת הפרויקט תועלה לאוויר גרסה 12 של מערכת ה-ERP. נוסף על שדרוג המודולים בתחומי הפיננסים, הרכש ומשאבי אנוש, הפרויקט כולל שדרוג של בסיס הנתונים של אורקל ל- 11gR2 ושל כלי הדו"חות.

דב יהב, מנמ"ר הסוכנות היהודית, אמר כי "מערכת ה- ERP פועלת בסוכנות היהודית היא מערכת מורכבת, המשרתת כ-500 משתמשים בכ-100 אתרים בארץ ובחו"ל. אחד האתגרים שעמדו בפנינו היה להתאים את המערכות והמודולים השונים הקיימים באתרים בארצות השונות – לרגולציות מקומיות. הבחירה במפעל השדרוגים של אורקל נעשתה לאחר בחינה מעמיקה של האפשרויות השונות לביצוע הפרויקט".

ערן זינגר
, מנהל המכירות של אגף הייעוץ והפרויקטים באורקל ישראל, ציין כי "אגף הייעוץ והפרויקטים של אורקל נעזר במפעל השדרוגים הגלובלי של ענקית ה-IT. אופן פעולה זה מאפשר ביצוע של מהלך פרויקטלי שלם באיכות מירבית, בפרק זמן קצר יותר, ובעלות נמוכה יחסית. השדרוג מצביע נוספת על האמון שרוחשים לקוחות אורקל כלפי פתרונות מהירים ואפקטיביים ליישום בדרך זו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים