אינטנטיה העלתה מערכת ERP של אינפור בכרמל מיכלים; ההיקף: שלושה מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמעו פורטלים ארגוניים ייעודיים, פתרון מסופונים לתמיכה בתהליכי הליבה של הארגון וחיבול למערכות ניהול רצפת ייצור ייעודיות

פרויקט בהיקף של יותר ממיליון שקלים. Intentia

אינטנטיה (Intentia) העלתה מערכת ERP של אינפור (Infor) בכרמל מיכלים, בפרויקט שהחל בסוף 2013 והסתיים באחרונה. היקפו הכספי עומד על שלושה מיליון שקלים.

ההטמעה בוצעה על ידי אינטנטיה פתרונות מתקדמים, זרוע הביצוע של הקבוצה, בשיתוף אנשי ה-IT של כרמל מיכלים ובגיבוי ייעוצו החיצוני של יוסי שמרי.

כרמל מיכלים מקבוצת נייר חדרה עוסקת בתכנון, ייצור ושיווק פתרונות אריזה. הפתרון שהוטמע הוא M3 – מערכת ERP ארגונית לחברות בתחומי התעשייה וההפצה. ההטמעה בוצעה תוך מיזוג מלא של הפעילות עם החברה הבת פרנקל-כ.ד., שמתמחה בייצור אריזות מעוצבות והטמיעה את הפתרון בעצמה ב-2005.

במסגרת הפרויקט הוטמעו פורטלים ארגוניים ייעודיים, ביניהם "פורטל לוחות חכם", שמאפשר אוטומציה בהקמה וניהול של פריטים חדשים תוך כדי קליטת הזמנות שוטפות. בנוסף, שולב פתרון מסופונים לתמיכה בתהליכי הליבה של הארגון, שכוללים בין היתר שילוח כ-70 משאיות ביום, ניפוקים, החזרות, קבלה מרכש של גלילי נייר ועוד. עוד כלל הפרויקט חיבור למערכות ניהול רצפת ייצור ייעודיות לייצור קרטון; ממשקים ייחודיים בהתאמה לפעילות מול החברה האם, נייר חדרה; הפעלת ממשקים חיצוניים ללקוחות במעמד הנפקת תעודת משלוח; ותהליכי אוטומציה של הזמנות ומועד אספקה, תוך הפעלת Web Service ממערכת רצפת הייצור.

ורד ברגר-שמעוני, מנמ"רית כרמל מיכלים, אמרה כי "לאחר ההטמעה של M3 בפרנקל כ.ד., והתבקש שפתרון זה ייבחר גם בכרמל מיכלים, על מנת לאפשר עבודה על פלטפורמה אחידה כתנאי הכרחי למיזוג בין החברות. הפתרון מסייע לחברה לעמוד באתגרים המורכבים בסביבת הייצור הדינמית ותומך בצמיחתה העתידית".

לדברי עוזי יערי, מנכ"ל קבוצת אינטנטיה פתרונות, "הפרויקט היה קצר ובעל תקציב נמוך יחסית, אך הוא יספק לארגון יותר בכל מימד: מהירות בקבלת החלטות ותהליכים עסקיים שזורמים טוב ומהר יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים