ServiceWise הקימה מערכת Salesforce.com במרכז שיקום ללקויי ראייה

המערכת שנבחרה מבוססת ענן, תומכת בפעילויות הארגון, מבצעת שילוב ותיאום מרבי בין כל היחידות הארגוניות, ומביאה לשקיפות מלאה, זמינות ויצירת בסיס מידע ● הפרויקט, ששוויו מאות אלפי שקלים, בוצע כחלק מהמדיניות של ServiceWise להעניק 10 רישיונות בחינם לארגונים ללא כוונת רווח

ServiceWise יישומים עסקיים ביצעה פרויקט הקמת מערכת Salesforce.com במגדל אור – יעדים לצפון, מרכז רב שירותי העוסק בשיקום תפקודי ותעסוקתי של אנשים עם לקויות ראייה או עיוורון. היקפו הכספי של הפרויקט, שהחל בסוף 2013 ויעלה לאוויר בימים הקרובים, עומד על מאות אלפי שקלים, אולם היא ניתן כחלק ממדיניות הענקת הרישיונות בחינם של החברה לארגונים ללא כוונת רווח.

מגדל אור – יעדים לצפון הוא ארגון המונה שש מחלקות שמעניקות שירותים שונים ללקויי ראייה ולעיוורים. לפיכך, הפתרון והקריטריונים לבחירתו התמקדו במקבל השירות, כדי שיוכל להפעיל את המערכת בצורה מיטבית. המערכת שנבחרה מבוססת ענן, תומכת בפעילויות הארגון, מבצעת שילוב ותיאום מרבי בין כל היחידות הארגוניות, ומביאה לשקיפות מלאה, זמינות ויצירת בסיס מידע. הבחירה במערכת של Salesforce בוצעה לאחר שאנשי המרכז בחנו גם את ה-Dynamic של מיקרוסופט (Microsoft).

עודד בשן, סמנכ"ל במגדל אור – יעדים לצפון, אמר כי "אנחנו עדיין בשלב ההטמעה אבל כבר עכשיו ניתן להגיד שהמערכת תשפר משמעותית את איכות השירות שנוכל להעניק לאנשים עם לקות ראייה. היא תביא לנו תשתית של מערכת מידע מהמתמקדות במגזר השלישי".

עינת צור שיין, מנכ"לית משותפת ב-ServiceWise, ציינה כי "כחלק ממדיניות תרומתה לקהילה של החברה, היא מעניקה לארגונים ללא כוונת רווח (כגון עמותות) 10 רישיונות בחינם, בהנחה שהגוף הינו רשום ומוכר. ServiceWise מלווה מאז הקמתה הטמעות בארגונים רבים ללא כוונת רווח, ובכללם במגדל אור – יעדים לצפון".

לדבריה, "כארגון שלא יכול להקים חוות שרתים, עבודה בענן היא פתרון אידיאלי עבורו. השימוש בכלים הספציפיים שנבנו לצורך ניהול עולם התוכן של העמותות, כמו גם התאמות ייחודיות שבוצעו במסגרת הפרויקט, הביאו להקמת מערכת שעונה על צרכי הארגון. היה מרגש לראות את לקויי הראייה עובדים ישירות עם המערכת ומספקים תמיכה טלפונית ללקויי ראייה אחרים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים