Nvidia מוותרת על המובייל: תמקד את עסקי ה-SoC שלה בקונסולות משחק וכלי רכב

לאור חוסר ההצלחה של מעבדי הטגרה מתוצרתה, תחזור החברה להשקיע בתחום הליבה שלה: ייצור שבבי תצוגה ● ג'ן-סון הואנג, מנכ"ל Nvidia: "האסטרטגיה שלנו היא להתמקד באותם מגזרים ניידים שאנחנו יכולים לתרום בהם הכי הרבה ערך"

Nvidia החליטה להפסיק את ניסיונותיה לחדור לשוק הטלפונים החכמים והטאבלטים עם מערכות-על-שבב (SoC, ר"ת System on a Chip) מתוצרתה – כך על פי מנכ"ל החברה, ג'ן-סון הואנג, שאמר את הדברים בראיון לאתר CNET. לדבריו, החברה החליטה למקד את מאמציה בתחום ה-SoC בקונסולות משחק וכלי רכב.

ההודעה של הואנג מגיעה אחרי שנה מאכזבת במיוחד עבור Nvidia, בה כמעט ולא הצליחה החברה למצוא יצרניות מכשירים ניידים שיסכימו לשלב במכשיריהן את מעבדי הטגרה (Tegra) מתוצרתה. בעוד שהם נמנים על המעבדים החזקים שיש בשוק כיום, נוטים מעבדי הטגרה לצריכת מתח גבוהה יחסית ולהתחממות, מה שכנראה מסביר את חוסר הפופולריות שלהם.

מנכ"ל Nvidia הסביר, כי החברה מתכוונת להשקיע בתחום הליבה שלה: ייצור שבבי תצוגה. "האסטרטגיה שלנו היא להתמקד באותם מגזרים ניידים שאנחנו יכולים לתרום בהם הכי הרבה ערך. התחום בו אנחנו יכולים לעשות זאת הוא מיחשוב ויזואלי, גרפיקה ושבבים גרפיים", אמר.

הואנג העריך, ששוק המשחקים שרצים על גבי אנדרואיד (Android) יתפוס תאוצה, אם במערכות משחק עצמאיות ואם בטלפונים וטאבלטים שישימו את הנושא במוקד שלהם. לראיה, אמר, כי בחנות האפליקציות של גוגל (Google) זוכים המשחקים לכמות ההורדות הגדולה ביותר.

"בחלק מהמכשירים המיחשוב הוויזואלי הוא חשוב, אבל לא ברובם. לכן, אנחנו רוצים להתמקד קודם כל במשחקים", הוא הסביר בראיון. "האסטרטגיה שלנו לא תהיה לרדוף אחרי מכשירים שמיועדים למיינסטרים, אלא באותם מכשירים, בעיקר טאבלטים, שמיועדים למשחקים וצריכים להציע ביצועים גבוהים – ולא רק מראה יפה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים