סרוויסווייז תפיץ את מוצרי Exact Target Marketing Cloud של סיילספורס בישראל

המוצרים כוללים בין השאר פתרונות ניטור וניהול תוכן ברשתות חברתיות

ServiceWise, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום ה-CRM, הכריזה כי Salesforce.com בחרה בה להיות המפיץ מקומי לסל פתרונות ה-Digital Marketing ו-Exact Target Marketing Cloud. בין המוצרים של Salesforce.com ניתן למנות את פתרונות הניטור וניהול התוכן ברשתות החברתיות Radian6 ו-Buddy Media.

סל הפתרונות Exact Target Marketing Cloud מאפשר היום ללקוחות B2B ו-B2C מהמובילים בעולם, ליצור חוויית לקוח מותאמת אישית לאורך כל נקודות המפגש עם הלקוח (Customer Journey), באמצעות יצירת דיאלוג אינטראקטיבי בהתאם לתכונות והתנהגות הלקוח.

הכלים מאפשרים לארגון לקחת חלק מהדיאלוג עם הלקוח במקום שבו הוא נמצא – אם זה בנכסים הדיגיטליים של הארגון, ברשתות החברתיות, במייל, ב-סושיאל או במובייל.

בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף של ServiceWise אמר כי "מערכת Salesforce.com ידועה מזה זמן רב כפתרון המוביל בתחום ה-CRM ובשנים האחרונות גם כפלטפורמה המובילה בפיתוח בענן. הרחבת סל הפתרונות לתחום השיווק מהווה התפתחות אסטרטגית ל-CRM המוביל בעולם. לנו ב-ServiceWise כמומחי CRM ו-Marketing Automation, נראה טבעי וברור שכדי לספק ללקוחותינו שירות כולל מקצה לקצה, עלינו לתמוך בכל שלבי התהליך העסקי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים