תוכן שיווקי

לקראת אירוע | דיפלומט מאיצה את צמיחתה הגלובלית באמצעות פלטפורמת ARIS של Software AG בסיוע חברת סקר

פלטפורמת ARIS שימשה למיפוי התהליכים העסקיים בדיפלומט ישראל לצורך התאמת מערכת ה-ERP SAP לצרכי השוק ולאסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות בדרום אפריקה

05/03/2014 14:34

Softawre AG עורכת את כנס לקוחותיה בתאריך ה-2 באפריל ובמסגרתו יוצגו סיפורי הצלחה של לקוחות אשר הטמיעו את פתרונותיה על מנת להשיג מובילות עסקית ומצויינות תפעולית.

דיפלומט, חברת ההפצה המובילה בישראל, הינה חברה גלובלית המתמחה במכירות שיווק והפצה של מוצרי צריכה המוניים, מוצרי טיפוח אישי, מוצרי מזון וקוסמטיקה השייכים לחברות המובילות בעולם כפרוקטר&גמבל (Procter&Gamble), נסטלה (Nestle), קראפט (Kraft), היינץ (Heinz) ופפסיקו (Pepsico).

לדיפלומט חמש יחידות עסקיות הפועלות בישראל, גיאורגיה, דרום אפריקה וקפריסין. בכולן מערכי מכירה והפצה המותאמים למבנה השוק וצרכיו.

חברת דיפלומט בחרה בפלטפורמת ARIS לטובת הרחבת בסיס הידע הארגוני שלה, באמצעות ניתוח התהליכים העסקיים, בסיוע חברת הייעוץ סקר.

במסגרת ביסוס הפעילות בדיפלומט דרום אפריקה, הוחלט על הרחבת מערכת הסאפ (SAP) המיושמת בדיפלומט ישראל גם לדרום אפריקה.

במסגרת זו, נעשה שימוש בבסיס הידע התהליכי ארגוני של דיפלומט ישראל, לצורך התאמת המערכת לצרכי השוק ולתהליכים העסקיים בדרום אפריקה. על בסיס התהליכים העסקיים שמופו על ידי ARIS בדיפלומט ישראל, ביצעה דיפלומט, בעזרת חברת סקר, סדנאות לאפיון התהליכים העסקיים בדרום אפריקה. דוחות ומסמכים שהופקו על ידי ה-ARIS אפשרו יישום קל ומהיר של המערכת שם.

שי מיקהל, סמנכ"ל תהליכים ומערכות מידע בקבוצת דיפלומט, אמר כי "פלטפורמת ARIS של Software AG מספקת לנו את הפתרון היעיל ביותר לניהול המידע התהליכי בארגון על ידי: יצירת מאגר תהליכים ארגוני, שפה משותפת עבור כלל הארגון, אינטגרציה בין תהליכים, הפקת דוחות ומסמכי אפיון ובסיס לפרויקטים שונים בארגון. השימוש בפלטפורמת ARIS צמצם טעויות הנגרמות מאפיון לקוי וקצרים בתקשורת ובכך קיצר את זמן הפיתוח והיישום של המערכת. התמיכה ותהליך ההטמעה של חברת סקר סייעו לנו ביישום מהיר ומוצלח של הפתרון”.

אירועים קרובים