איטרניטי חונכת משרדים חדשים – חלק ג'

כ-100 אורחים הגיעו להרמת כוסית חגיגית, לרגל השקת המשרדים החדשים של מרכז הפיתוח והאינטגרציה של איטרניטי במרכז סיב פתח תקווה.

במהלך האירוע קיים פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, שהיה אמון על הנחיית הטקס, את "חידון איטרניטי" בו העובדים נשאלו שאלות על החברה מאז הקמתה. אושרת שינקר, מנהלת פרויקטים שהשיבה נכונה על הכי הרבה שאלות, זכתה בסוף שבוע זוגי.

ראש עיריית פתח תקווה, יצחק ברוורמן, בירך ואמר כי "העירייה החדשה שמה דגש מיוחד על קידום התעשייה והתעסוקה בעיר ולטובת העניין הקמנו צוות חדש שיטפל בנושא. אני מברך את איטרניטי, חברת היי-טק גדולה וצעירה שבחרה להתמקם בפתח תקווה ואני משוכנע שתסייע לחיזוקה".

אסף בר, מנכ"ל איטרניטי, הודה לאורחים וסיפר כי "המעבר למשרדים החדשים בפתח תקוה הוא עדות נוספת לתנופה בה נמצאת איטרניטי, שנוסדה להזכירכם לפני 6 שנים בממ"ד של הבית שלי. תודה ענקית לעובדים הנאמנים שמפתיעים כל יום מחדש במידת המקצוענות שלהם".

רביטל דואק, מנהלת שותפים עסקיים במיקרוסופט שיבחה את שיתוף הפעולה של ענקית הטכנולוגיה העולמית עם החברה הישראלית וציינה כי – "מיקרוסופט (Microsoft) הייתה מוכנה לשכפל את איטרניטי, הנחשבת לאחד השותפים (בה' הידיעה), של החברה בשנים האחרונות. מדובר בשותפות ייחודית ומתפתחת מא' ועד ת', גם באתגרים וגם בהצלחות".

מימין: אלי בורשטין, סמנכ"לית משאבי אנוש באיטרניטי; אתי ביטון מנהלת אדמיניסטרציה; ופלי הנמר

 אסף בר מנכ"ל איטרניטי לוחץ יד ליצחק ברוורמן, ראש עיריית פתח תקוה

פלי הנמר עושה לחיים עם אסף בר, מנכ"ל איטרניטי

בסופו של הערב, כל עובדי החברה יחד עם פלי הנמר ויצחק ברוורמן, ראש עיריית פתח תקוה, התכנסו לצילום קבוצתי

לחלק א' לחצו כאן

לחלק ב' לחצו כאן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים