צור שריג, אנקור: "החזון והמנהיגות הם שיהפכו פרויקט IT טוב למצטיין"

"על הארגון להירתם לצורך הפרויקט, להיות מחויב לו ולהפנים שהוא תורם לביצועיו", אמר שריג, מנכ"ל החברה ● רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל: "יש בישראל כ-350 אלף שרתים וירטואליים שאם הם היו פיזיים, מערכות החשמל היו קורסות"

"אנחנו בוחנים באופן תמידי את הסוגיה מה יהפוך פרויקט IT טוב למצטיין. יש לכך כמה תשובות והראשונה שבהן היא שנדרשים חזון ומנהיגות להובלת הפרויקט", כך אמר צור שריג, מנכ"ל אנקור.

שריג הוא בין הספקים שפרסו חסותם על אירוע IT Awards 2013, תחרות מצטייני המיחשוב. טקס הכרזת הזוכים בתחרות התקיים הבוקר (ד') זו השנה ה-11, בהפקת אנשים ומחשבים. הטקס נערך במרכז הכנסים אבניו בקריית שדה התעופה בהשתתפות מאות מנמ"רים, מקצועני IT בכירים ומנכ"לי ספקיות המיחשוב בארץ. מנחה האירוע היה פלי הנמר, יזם ומנהיג קבוצת אנשים ומחשבים.

רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל. צילום: קובי קנטורלדברי שריג, "לצד החזון והמנהיגות, על הארגון להירתם לצורך הפרויקט, להיות מחויב לו ולהפנים שהוא תורם לביצועיו". הוא סיכם באומרו כי "העבודה עם אנקור נעשית בשיתוף פעולה, עם הרבה תכנון ומעט הפתעות, לטובת ניצחון לכל הצדדים".

"VMware מסיימת שנה טובה"
רענן ביבר
, מנכ"ל VMware ישראל, אמר כי "כמו רבים וטובים בענף, אנחנו מסיימים שנה טובה". הוא ציין כי "יש בישראל כ-350 אלף שרתים וירטואליים שאם הם היו פיזיים, מערכות החשמל היו קורסות. בעולם, על פי ההערכה, מספרם של השרתים הווירטואליים עומד על כ-40 מיליון".

איתי אמטו, מנכ"ל אינסטינקט. צילום: קובי קנטורביבר הוסיף כי "החזון של החברה הוא ליצור מצב בו לאחר שהשרתים הפכו לווירטואליים, כלל הדטה סנטר יהיה שכזה. משמע, שיהיה דטה סנטר מוגדר תוכנה (SDDC). מצב זה כבר מתחיל לקרום עור וגידים. מדובר במהלך הבא של VMware, לאחר שהיא אוחזת בימים אלה במחצית משוק השרתים הווירטואליים".

"המצטיינים יוצרים את ההבדל בין הפרויקטים"
איתי אמטו
, מנכ"ל אינסטינקט, אמר בקשר לנושא הטקס כי "כחברה, עלינו להעלות על נס את הזוכים המצטיינים ונמשיך לתת להם שירות טוב יותר". לדבריו, "שווה להיות מצטיין, כי המשמעות של זה היא יותר שירות ויותר פרויקטים".

הוא ציין כי "ההצטיינות בפרויקטים והפיכתם למושלמים כרוכה באנשים. הם אלה שיוצרים את ההבדל בין הפרויקטים וגורמים לאחרים שבסביבתם להצטיין ומניעים את כלל המיזם ואת הפיכתו למצטיין".

"האתגר הגדול של המנמ"רים: הדטה סנטר"
שי נוני
, מנכ"ל קומוולט (CommVault) ישראל, אמר כי "כל מי הגיש את מועמדותו לתחרות הוא ללא ספק מצטיין, גם אם לא זכה". לדבריו, "האתגר הגדול ביותר בפניו ניצבים מנהלי התשתיות והמנמ"רים הוא הדטה סנטר. בלי הדטה סנטר והטיפול בו אין למנמ"רים יכולת לתפקד כיאות".

שי נוני, מנכ"ל קומוולט. צילום: קובי קנטורהוא הוסיף כי "האתגר הוא מידול הדטה סנטר, שצובר תאוצה אקספוננציאלית. לכן, אם המנמ"ר רוצה ליצור ערך עסקי לארגון שלו, עליו לטפל במרכז הנתונים תוך שילוב היבטים של חדשנות ותעוזה".

נוני מנה חלק מהאתגרים מולם ניצבים המנמ"רים: "מיחשוב ענן, הטיפול ב-Big Data, ההגנה על המידע, ניתוח וחיפוש נתונים בזמן אמת והמעבר של מערכי IT לווירטואליזציה".

הוא סיכם בציינו כי "קומוולט מספקת פלטפורמה אחידה שמאפשרת למנהלי התשתיות הגנה ויכולת להיות חדשניים. אנחנו נמצאים בארץ כשנה וסיבת החדירה הגבוהה שלנו לארגונים היא החדשנות".

"הטוב הוא האויב המסוכן ביותר של המצוין"
טל פרנק
, מנכ"ל משותף באינסנטיבס סולושנס (Incentives Solutions), אמר כי "הגברת המצוינות הביאה לכך שבסופו של דבר, אנשי המקצוע קראו תיגר והבינו כי שהטוב הוא האויב המסוכן ביותר של הטוב ביותר או המצוין".

טל פרנק, מנכ"ל משותף באינסנטיבס סולושנס. צילום: קובי קנטור"תפקידנו הוא לחבר כל עובד ועובד, שותף עסקי וסוכן ליעדים ולמדדים", הוסיף פרנק. "יצרנו מערכת שמעלה את הפריון והתפוקות, שמשפרת את השירות בעשרות ארגונים. אנחנו ממשיכים לשקוד על טכנולוגיה שמעצימה תהליכים עסקיים. על כל מנמ"ר יש לחצים לתת ערך גבוה יותר למקבלי ההחלטות בארגון – ואנחנו מאפשרים לארגונים לעשות זאת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים