קבוצת פל ואורפק יקימו רשת זכייניות של חנויות סלולר בפריסה ארצית

החברה המשותפת תיקרא מוביילנד ותציע מכשירים סלולריים לצד מעבדות תיקונים, אביזרים משלימים ואחריות מורחבת ● הסניפים הראשונים ייפתחו בחיפה ובאשקלון, שיצטרפו לחנות הדגל בהרצליה

קבוצת פל, היבואנית הרשמית של מכשירי וואווי (Huawei) בישראל במסגרת החברה הבת אלפא טלקום, רכשה 50% מאורפק, המתמחה בייבוא, הפצה ושירות לטלפונים סלולריים. סכום העסקה עומד על כשני מיליון שקלים. המהלך קיבל באחרונה את אישור הממונה על ההגבלים העסקיים.

החברה המשותפת, שתיקרא מוביילנד (Mobileland), תקים רשת זכיינות של חנויות סלולר המשולבות עם מעבדות תיקונים. בחנויות הרשת יימכרו כל סוגי המכשירים המתקדמים של היצרנים השונים, בהם LG, אפל (Apple), סמסונג (Samsung), סוני (Sony), וואווי ועוד, כולל מכשירים שאינם משווקים בישראל על ידי יבואן רשמי. עוד יימכרו בחנות אביזרים משלימים, כתבי אחריות מורחבת, פתרונות גלישה בחו"ל ומכשירים מוקשחים.

בנוסף, החברה תציע אחריות יצרן מורחבת בתשלום של דמי מנוי חודשיים נמוכים במיוחד – פחות מ- 14 שקלים לחודש. במחיר זה נכללת כל תקלה הניתנת לתיקון, כולל נזקי לקוח (שנגרמו באשמת הלקוח), כמו שבר מסך וקורוזיה. החברה תספק ללקוחות שירות תיקונים בפריסה ארצית, בכל מקום בארץ.

בימים הקרובים ייפתחו סניפים ראשונים בחיפה ובאשקלון, שיצטרפו לחנות הדגל של מוביילנד ברחוב משכית בהרצליה פיתוח. עד שנת 2014 מתכננת החברה לפתוח לפחות 20 סניפים המבוססים על זכיינות ברחבי הארץ.

תגובות

(12)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יורם יודע הכל

    אני ממש אוהב את כל היוזמות של קבוצת פל, פמי, ביטוח ישיר וכל אלו שרוצים להוזיל לנו מוצרים ובכלל. למען האמת, חוץ מרמי לוי אף אחד לא באמת מוזיל מחירים בישראל. אולי לתמדו ממנו ובאמת תעשו משהו עם עצמכם?

  2. חסן

    רשת זכיניות של קבוצת פל עבור מכשירי סלולר זה רעיון טוב. אולי יהיו שם גם נקודות שירות טכנאים ?

  3. בן שאולי

    קבוצת פל כוללת לא מעט חברות תחתיה, מעניין למה לא רצו להתרחב בסוף ולהשאר בשלהם? אורפק לא מכיר

  4. אורלי

    עוד חדשות ישנות שלא מתפתחות לכלום. קבוצת פל ואורפק ???? אפשר לחשוב שיש כאן שחקנים ענקיים שזה ממש שווה כתבה. קבוצת פל הכלל באה ממקום של שירות, אורפק זה אורפק. זיווג שאולי נשמע הגיוני אבל לא יהפוך את השוק, ולא נראה לי שיוזיל מחירים אם היה קורה. שקבוצת פל ימשיכו לעשות ביטוחים למוצרי חשמל זה הכי טוב. שיעזשבו את שוק הסלולר. עדיף להיות מקצועיים בתחום אחד מאשר בינוניים בכל העולם.

  5. אמנון

    שני מיליון שקל עבור העיסקה? נשמע לי מציאה. לא נראה לי שלקבוצת פל וגם לאורמת חסר כבף. חוץ מזה שאם באמת זה יקרה זה שווה לכולם, תבורכו

  6. רונן בן אשאל

    כל רשת חדשה המצטרפת לתחרות טובה לנו. אורמת, קבוצת פל, רמי לוי, באג, יאללה שכולם יצטרפו ואנחנו רק נרוויח. כל המרבה הרי זה משולש

  7. חבר שח סיוון

    לסיוון חברתי הטובה, קבוצת פל ואורמת לא מספיקות על מנת לשנות מחירים בשוק, למרות שקבוצת פל באמת חברה גדולה עם מוניטין ונסיון. צריך עזרה של הממשלה, הגבלות על מחירים מסויימים והגדרות מאוד דידקטיות של מה זה שירות טוב ומה קורה כאשר לא מספקים אותו. אנחנו צריכים לאמץ יותר אמריקניות ויפניות אצלינו במדינה ולא רק לסמוך או לא על חברות גדולות שידאגו לנו.

  8. עמיר

    קבוצת פל זה לא שם שאני מכיר אבל אורפק תמיד מצליחה בכל דבר שהם נוגעים. בוא נראה מה יקרה ומי באמת ירוויח הפעם אם בכלל

  9. סיון

    נשמע לי כמו משהו מאוד בריא לשוק התחרותי שארפק וקבוצת פל יתנו עוד תחרות לכל מוכרי המכשירים למינהם ובטח שלנותני השירות. למה צריך לשלם על החלפת מסך לנייד חדש 600 ש"ח שאפשר להזמין אותו מאמזון ב 40 ש"ח? אולי קצת תחרות מצד קבוצת פל ואורפק רק יעשה טוב לצרכן שגם ככה תמיד סובל.

  10. אלדד

    קבוצת פל הרי פועלת בשוק של ביטוח למוצרי חשמל או משהו כזה. לשלב את הכוח שיש לקבוצת פל המתן שירות על רשת חנויות יכול להיות רעיון לא רע. אולי בקרוב יפתחו גם רשת לחנויות מוצרי חשמל? בכל מקרה נשמע כמו מיזם מתבקש של השניים.

אירועים קרובים