הושקה מדפסת התלת ממד הביתית הראשונה בישראל

Cube3D מתוצרת 3DSystems, שמיועדת לשוק הביתי, היא מדפסת לא זולה, אולם מאפשרת להדפיס באמצעות Wi-Fi מכל מחשב עם חלונות או OS X ● מדובר במכשיר קטן וקומפקטי, שמבצע כל עבודת הדפסה בפורמט STL מכל תוכנת הדפסת תלת ממד

המדפסת התלת ממדית – אחד החידושים האחרונים בעולם הטכנולוגיה – מגיעה לישראל: רשת באג (BUG) השיקה בארץ את המדפסת Cube3D מתוצרת 3D Systems, שמיועדת לשוק הביתי. היא אמנם לא זולה – מחירה הוא 6,999 שקלים – אבל היא מאפשרת להדפיס באמצעות Wi-Fi מכל מחשב שיש לו את מערכת ההפעלה חלונות (Windows) או OS X של אפל (Apple).

ה-Cube3D קטנה וקומפקטית עבור מדפסת תלת ממד: משקלה 4.3 ק"ג ומידותיה 26x26x34 ס"מ. היא אף מצוידת במסך מגע ומוצעת בצבעים לבן, תכלת, ירוק, ורוד וכסוף. המדפסת מגיעה עם 25 מודלים מוכנים ומעוצבים ומאות נוספים הזמינים לרכישה, כשגודל ההדפסה המקסימלי הוא 14x14x14 ס"מ, ב-16 צבעים לבחירה, בהם גם צבעים שזוהרים בחושך. החומרים המתאימים להדפסה ב-Cube3D (בנפרד) הם ה-PLA (ר"ת Polylactic acid) או ה-ABS (ר"ת Acrylonitrile butadienestyrene). ה-PLA מומלץ בשל עמידות החומר ותכונות ההסתגלות שלו, לצד תכונותיו ה-"ירוקות".

המדפסת יודעת לבצע כל עבודת הדפסה בפורמט STL מכל תוכנת הדפסת תלת ממד, כל עוד הקובץ לא חורג מהגודל המקסימלי של האובייקט (14x14x14 ס"מ). טכנולוגיית Capture שכלולה בה מתרגמת צילום וידיאו לאובייקט תלת ממד. בנוסף, היצרנית התקינה את פורטל Cubify, שמכיל אפשרויות עזרה, סרטונים, אזור להורדת תוכנות, דוגמאות ותבניות (חינם ובתשלום), ואפילו יישום וובי חינמי עם אזור עיצוב באתר, ששולח למדפסת את הקובץ הסופי – במחשב או ב-iPad. החברה אף מאפשרת למי שעיצב אובייקט לשתף אותו בפורטל ולמכור אותו למשתמשים ברחבי העולם.

על פי היצרנית, מיכל מילוי אחד מספיק להדפסת 14 פריטים בגודל ממוצע, כשזמן ההדפסה נע בין רבע שעה לשעה וחצי, תלוי בפרטמרים שונים, כגון גודל, דוגמה, מילוי, ריבוי פרטים וחומר. כל ערכה מכילה, נוסף על המדפסת, מיכל הטענה חכם עם טיוב ירקרק מלא, USB עם 25 מודלים ותוכנת עיצוב בסיסית, ספק כוח, מיכל הדבקה, משטח הדפסה מזכוכית וצינורות חומר. כל מיכל הטענה נוסף יעלה 249 שקלים.

ה-Cube3D כבר ניתנת להזמנה מחנויות באג. כל אחת מהחנויות תקבל יחידה למכירה וחלק מהן יקבלו יחידה לראווה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים