גאווה ישראלית: הכירו את MOOVZ – רשת חברתית לקהילה הגאה

הרשת, שפותחה על ידי אינטראקטינג טכנולוג'י הישראלית, מאפשרת להומואים מרחבי העולם לחפש מידע ולשתף תכנים המעניינים אותם ביתר נוחות ● עידן מטלון, סמנכ"ל השיווק של החברה המפתחת: "גוגל ופייסבוק לא נותנות מענה מספיק טוב לקהילה - ואנחנו באים לפתור את המצב"

סטארט-אפ ישראלי בשם אינטראקטינג טכנולוג'י השיק באחרונה רשת חברתית גלובלית בשם MOOVZ, שפונה לאחת הקהילות הפעילות באינטרנט – הקהילה הגאה. מלבד הדברים הרגילים שנכללים ברשת חברתית, דוגמת פרופילים, פיד ומנוע חיפוש, היא מאפשרת שימוש באווטרים כדמויות משתמש ומחוות גופנית בין הדמויות.

הרשת החדשה כוללת שלושה עולמות: Explore – פיד גלובלי המשלב טקסטים, וידיאו, תמונות ויכולות חיפוש; Discover – מנוע חיפוש שמוביל לפרופילים של משתמשים מרחבי העולם; ו-Interaction – לובי משותף ציבורי למפגש בלתי אמצעי עם גייז אחרים שחברים ברשת, חדרים פרטיים שמאפשרים אינטראקציה אינטימית יותר, צפייה משותפת בתכנים, וידיאו צ'ט מרובה משתתפים וכל פעילות קבוצתית אחרת.

MOOVZ, שנמצאת בינתיים בשלב הבטה שלה, נוצרה לאחר מסע אליו יצאו בקיץ האחרון מנהלי החברה לגיוס "שגרירים" ב-15 מדינות ברחבי העולם – ואלה ביקרו בארץ באפריל האחרון. "ניהלנו במשך חודש וחצי, בין 12 ל-15 שעות בכל יום, צילומים מסביב לשעון לקמפיין לקראת ההשקה של הרשת", אמר עידן מטלון, סמנכ"ל השיווק של אינטראקטינג טכנולוג'י. "היה מדהים לטוס בכל יומיים ולהשוות בזמן כל כך קצר בין התרבויות ברחבי העולם".

מטלון הוסיף כי "המטרה שלנו היא לתת מענה ויכולת תקשורת מגוונת יותר לקהילה הגאה. אנחנו רוצים למקסם את האינטראקציה בין המשתמשים ברחבי העולם, מתוך ידיעה שגייז רבים רוצים להכיר אלה את אלה, להתחבר לקהילות גייז במקומות אליהם הם מגיעים ולהגדיל את הנטוורקינג. מדובר בקהילה שמאוד חיה את עולם האונליין ויש לה סקרנות תמידית להיחשף לתכנים חדשים ולשתף אותם. אין ספק שהם יכולים לעשות זאת גם ברשתות חברתיות קיימות, אבל האם רוב ההומואים מרגישים 100% טבעי לשתף סטטוס על המלצר החתיך שהם ראו במסעדה מתוך ידיעה שאמא, סבתא והחבר מהתיכון צופים בזה?"

לדבריו, "אני בעצמי מקבל פניות רבות מתיירים גאים שרוצים להגיע לתל אביב (שנבחרה באחרונה לאחת הערים הגאות ביותר בעולם – י"ה), והשאלות שלהם הן תמיד אותו הדבר: איך הקהילה הגאה בישראל? איך תל אביב? לאן אפשר לצאת? הם מחפשים בדרך לא דרך אנשים בפייסבוק (Facebook) כדי שיענו על השאלות הללו, ו-MOOVZ מספקת את הצורך הזה. גוגל (Google) ופייסבוק לא נותנות מענה מספיק טוב לכך ולא חושפות את האנשים לתכנים המדויקים ביותר, ואנחנו באים לתת את הפתרון".

אינטראקטינג טכנולוג'י יוסדה ומנוהלת על ידי ליאב אליאש, יזם בתחום האינטרנט ולשעבר מנהל הפיתוח העסקי של 888, וניר חכמוב. היא גייסה עד כה לצורך המיזם יותר ממיליון דולר ומתכננת בקרוב גיוס נרחב יותר, לצורך שיווק וחשיפת הפרויקט בשוק הבינלאומי. כמו כן, החברה מתכוונת ליצור שיתופי פעולה עם גופי תוכן, בידור, קמעונאות ותיירות רלוונטיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים